Un gadget cadou

Zilele trecute am văzut pe stradă un puşti de 10 ani cu iPhone-ul in braţe şi am rămas puţin blocat… S-au schimbat vremurile foarte, foarte mult.  Copilariile cu Tom si Jerry, şotron in fata blocului, pereţica in spatele blocului, gardiana si v-aţi ascunselea par de domeniul trecutului. Totuşi, în principiu e destul de normal, acum fiind alte condiţii (tehnologice si financiare), era de aşteptat ca totul să se schimbe mult.

Telefoanele mobile au devenit smartphone-uri, ba chiar zilele trecute am văzut pe GadgetWorld că au apărut smartwatch-uri. Deci, cu alte cuvinte, până şi ceasurile au devenit smartwatch-uri. Acum cu ajutorul unui smartwatch poti să răspunzi si să vorbeşti la telefon fără să atingi telefonul, mi se pare destul de cool şi interesant.

Am observat totodată că gadgeturile au devenit treptat cadouri ideale. Mai nou, de sărbători, copiii se bucură cel mai mult atunci când primesc cadou gadgeturi. E o idee foarte bună si normală, atâta timp cât nu se exagerează. Parinţilor, să mai faceti cadou si carţi si alte lucruri, pe lângă gadgeturi. Însa, sunt de acord cu ideea de a oferi gadgeturi cadou.

Tot pe GadgetWorld am văzut şi baterii externe, care să-ţi încarce telefonul şi toate dispozitivele electronice, ceea ce e de-a dreptul super. Având în vedere performanţele actuale ale smartphone-urilor, toate aplicaţiile si funcţiile disponibile acum mănâncă foarte mult din bateria telefonului. Deci, cu o baterie externa nu te doare capul – ai baterie oricând şi oriunde pentru orice dispozitiv care are mufă USB. Deci, în principiu, faptul că tehnologia a avansat şi avansează constant şi puternic este un avantaj major pentru toţi oamenii.

Ca magazin de gadgeturi, recomand GadgetWorld, chiar e un magazin care mi-a lăsat o impresie bună şi la care aş apela ori de câte ori trebuie să iau cadouri. Multe din produsele de la ei au aparut si in diferite emisiuni de IT cum era cea de pe ProTV, parcă, adică au produse cu adevarat interesante si care merită din moment ce au apărut si pe la TV.

Acum mă gândesc ce cadou mi-aş dori eu de la Moşu’, că tot vine Crăciunul curând….

2 gânduri despre &8222;Un gadget cadou&8221;

Lasă un răspuns

