Se aruncă cu pietre în Superblog

Bună seara. Se aruncă cu pietre în Superblog ca la Hiroshima pentru că se înscriu mulți si cei care țin, chipurile, la starea blogosferei au părerea că asta e o mutare pentru cei flămânzi, leneși, care acceptă 3 lei și o pungă medie de pufuleți pentru un articol și care strică blogosfera în perioada asta. Să ne înțelegem: eu sunt cel care a criticat foarte dur sponsorii de la SuperBlog și o parte din lume știe asta. De asemenea, nu cred în pozitivismul reclamelor, fie ele și în text.

Mor pe cei care își dau că părerea pe net pentru ca-s sclavi la muncă, deși iau o grămadă de bani, mulți dintre ei, foarte mulți, făcând fix aceleași reclame pe care le condamnă sus și tare, doar că la un nivel mult mai grav, și cum prind ocazia atacă. Dar ei, marketangii de rasă, au uitat că se atacă ideea, nu persoana. Foarte bine dacă scriu chestii pe care voi nu le puteți scrie, asta nu vă face stăpâni absoluți ai internetului liber. Și de unde dracu știți voi că nu se duc la muncă de leneși? Nu sunt Locuri de Muncă, nu sunt, nu sunt , NU SUNT!

Ați scos vreodată capul din marketingul ăla abject și din dosul limbajului de programare/manipulare ca să vedeți cum arată, de fapt, viața? Poate că ăia trei lei plus pufuleți sunt mai buni decât nimic. Sau pretindeți că lucrați dar o faceți pe bani publici și atunci nu ar trebui să deschideți gura în vecii vecilor, nu numai despre Superblog, dar nici despre muncă, în general. Sau lucrați dar de fapt în termeni reali nu produceți una de un leu și  nu vă mai întrebați de unde sunt banii, pentru că atât timp cât ajunge de una cu de toate după muncă, orice articol scris pentru valoarea ei e prea puțin și mai aveți și grijă pentru ca ei să nu se omoare cu firea apoi că nu mai sunt plătiți bine. E blogul lor, e timpul lor, sunt ideile lor, ce aveți cu ei? Au cerut de la voi? Au venit să vă bată la ușă că nu mai au bani de chirie și voi ați fost ăia cu: „Ți-am spus eu că nu trebuia să scrii pe trei lei și o pungă medie de pufuleți. Nici pe o invitație la film”

Nu e bun Supeblogul? Pariez ca la resursele voastre puteți veni cu ceva mai bun. Sau acum toți sponsorii sunt implicați acolo și nu mai oferă 15o pentru abilitatea și talentul vostru și, pe vreme de frig și secetă, merge al dracu și un 35 nu? Știm că treaba cu locul de muncă e doar de fațadă.

Pace în inimile dumneavoastră. Îmi cer scuze sincere pentru acest articol, nu am vrut să-l fac dar prea mulți au scris cu insulte grave și ei chiar nu sunt Dumnezeu pe pământ!

25 de gânduri despre &8222;Se aruncă cu pietre în Superblog&8221;

  1. Am vazut si eu dar nu m-a mirat. E omenesc. S-a vorbit la un moment dat despre calitatea unor articole. Apoi s-a asociat concursul cu calitatea, „acea” calitate. Apoi s-a generalizat la nivel de participanti. Scurtaturi.

    • eu chiar n am fost sustinator mare al sponsorilor, chiar nu am fost, numai eu stiu ce le am zis, dar apoi am inteles ca problema e in cum vad lucrurile. pariez ca cei care spun acum au participat la primele editii :))

  2. Cei care nu pot dormi de grija altora….sunt niste frustrati, fiecare e liber sa faca ce vrea, daca mie nu imi face niciun rau, de ce sa atac pe cineva??? Cred ca unii au prea mult timp liber!Succes!

  3. Mie imi place SuperBlog si imi place sa scriu advertoriale recunosc! Pentru ca ele ma ajuta sa-mi mai satisfac cate un capriciu culinar sau nu, sau sa-i cumpar rechizite copilului si nu mi-e rusine sa recunosc asta. Si apropo..am si un job cu norma intreaga 🙂

    • da, te cred, de fapt cred ca stiam asta. eu am fost revoltat apoi am vazut ca imi plac oamenii de acolo, dar eu recunosc de ce scriu: o fac pentru a incerca sa castig. decat sa lovesc in altii mai bine lovesc in mine, ca atat pot si am decenta de a o recunoaste, sa ataci oamenii care se scriu ca se vand si pe cei care fac sb-ul e dovada de prostie crasa. si modul in care au facut-o ca ei.cica, apara blogosfera, dar multi din blogosfera nu ii aproba deloc pe ei.
      e liber pt oricine sa scrie, si daca scriu si am inteles si mecansimul de functionare nu inseamna ca judec corect lucrurile?
      merci de comentariu

  4. Niciodată nu am dat doi bani pe criticile astea. Am văzut la bloggerii de top, pe care îi citesc și care-mi plac de altfel, atitudinea asta. Am încercat să trec peste. Ei vin cu argumentul ăla siropos cum că se duce dracului plăcerea de a scrie, de a citi, că se strică comunitatea & shit.
    Cred că e și asta tot o strategie a lor de a-și apăra brandul. Vreau să cred că, în realitate, ei nu dau doi bani pe treaba asta, de fapt. Și că-s ceva mai isteți de atât. Pentru că a scrie pentru bani, fie articole fie advertoriale, e tot o muncă. Prost plătită. Dar tot o muncă. Și așa au ajuns și ei unde sunt.

    • fireste ca asa au ajuns si ei isi acum intrebari serioase in legatura cu ramanere lor intr-o pozitie ca asta pentru caoamenii care ii platesc pe ei cu sume la fel de mari, cumpara, prin intermediul sb-uui, multe articole la pret de nimic, iar cand ei cer 1000 de lei pt un articol sau chiar mai mult sunt refuzati. la ei e o munca excelent platita. cum sa se strice comunitatea? daca nu il intelegi pe cel de langa tine, cum sa te astepti sa fii inteles. e o stategie de a-si apara sumele pe care le incaseaza. atata tot

  5. De ce sa fie gresit sa iti exersezi creativitatea si sa faci publicitate unor firme pentru posibilitatea de a beneficia de un castig? Nu inteleg rationamentul asta. Da, practic le faci reclama unora, dar iti pui creierul la baiaie pentru asta si chiar incerci sa fii tu in primul rand multumit de articol, inainte sa te gandesti la reactia sponsorilor, cel putin asa gandesc eu. Competitia Superblog e in primul rand o confrunare cu tine insuti. Si, pana la urma, daca nu castigi nimic, e un exercitiu de creativitate pentru blogger. De ce ar deranja asta pe cineva? Mai ales ca sunt bloggeri care isi continua activitatea in paralel cu articolele dedicate competitiei, deci satisfac si cererea fanilor.

    • pentru că frustrarea e ca tehnologia, cred, avanseaza mereu si rareori are un scop bun.
      se pare ca deranjeaza atat de multa incat mi s a spus sa i ignor si n am putut. dar limbajul si furia lor sunt prea sfidatoare. ei fac doar reclame acoperite si bine platite si acum nu se mai ofera asa mult si tipa si ei…

  6. Sunt multi frustati , care nu stiu decat sa critice , dar uita sa arunce o privire si la ei. Si ce daca e vb.doar de o punga de pufuleti , pana la urma nu furam , nu dam in cap . Fiecare e liber sa scrie ce crede de cuviinta la fel cum fiecare e liber sa citeasca ce vrea .

Lasă un răspuns

