Concurs pe cărțile mele.

Acest concurs trebuia să fie în momentul în care aveam disponibilă și cartea Ora de medicament, volum ce întâmpină unele probleme ce nu fac obiectul discuției noastre, așa că m-am gândit să fie concursul acum pe cele două volume pe care le-am scos până acum, Ocean de Nimicuri și Sunt un Gunoi, sunt un Nimic, urmând ca, în momentul în care volumul trei, Ora de Medicament, va fi disponibil, să fac concursul din nou, cu diferența că atunci voi da trei premii a câte trei cărți fiecare, adică toate cele trei volume de câte trei ori, că așa sună normal.

Acum vor fi doi câștigători, în caz că se vor găsi persoane care să participe, care nu vor trebui să facă altceva decât să spună de ce vor cărțile, sincer și direct, exact așa cum simt și cum cred că e corect. Nu am nevoie să îmi dați un like la pagina de facebook a blogului sau un share la la acest post pe blogul dumneavoastră ori pe profilul de facebook sau de twitter, nu am nevoie decât să spuneți de ce vreți, dacă vreți, cărțile mele. Apoi îmi veți lăsa o adresă poștală și cărțile vor ajunge la dumneavoastră. Nu vreau o recenzie din partea dumneavoastră sau nu simt să vă cer eu una, pentru că, dacă cărțile vă vor plăcea, o veți scrie fără să ezitați. Dar asta nu face, la fel ca în cazul de mai sus, obiectul discuției de aici.

 

Acest concurs putea fi numit și un concurs pe barba mea, la propriu și la figurat, dar mâine e zi de dat barba jos, așa că opțiunea va fi dezactivată de administrator. Deci reacția voastră vă aduce două cărți de la mine. Dacă cumva se vor înscrie mai mult de două persoane, atunci habar nu am cum voi decide. Dar va mai fi unul găzduit și plătit tot de mine, tot pe cărțile/barba mea, doar că atunci vor fi trei la număr. Ora de Medicament este volumul în care eu îmi pun speranțe. Vă mulțumesc pentru că treceți pe aici și dacă nu vă interesează cărțile, sunt sigur că veți recomanda postarea aceasta oamenilor care ar putea fi interesați. Seară bună!

66 de gânduri despre &8222;Concurs pe cărțile mele.&8221;

  1. la modul cel mai sincer şi la obiect îţi spun că acest concurs îmi reaminteşte faptul că mi-am promis să cumpăr cărţile tale. pur şi simplu pentru că le vreau şi pentru că îţi admir curajul de a publica.
    în fond este o alegere pur subiectivă, bazată pe faptul că -sper tare mult- blogul tău va găzdui mai mult literatura ta. 🙂

  2. Mereu mi-a placut sa experimentez si am avut dorinta de a publia si eu. Am reusit dar partial si faptul ca au fost atatea evenimente la care s-a facut publica discutia spiritului tau de autor si a cartilor tale, mi-as dori sa le pot rasfoi pentru a vedea si o alta viziune fata de aceea pe care o am eu. Asta pe langa curiozitatea care mi s-a starnit de o perioada vizavi de prima creatie. Recunosc faptul ca sunt foarte selecta atunci cand vine vora de cititul unei carti.

  3. Seară bună! Blogul tău mereu mă întâmpină cu scrieri frumoase şi iată acum un concurs!
    Ca să nu mai continui offtopic specific că mi-aş dori să câştig din dorinţa de a citi ceva nou şi a adăuga ceva la biblioteca proprie pentru că, după cum îţi spuneam într-un alt comentariu, m-aş bucura să primesc cărţi cadou din când în când!

  4. Pentru ca citesc mult. Vreau sa citesc contemporani ! Titlurile interesante mi-au starnit curiozitatea. Si, sincer, sunt intr-o perioada in care bugetul nu-mi permite cumparare de carti, desi am si perioade cand fac achizitii multe. Acesta este adevarul!

  5. Ce se înghesuie lumea! Nici nu e de mirare. Încep să am dubii că nu voi reuși să câștig rodul muncii tale. Sincer, cu ocazia acestui concurs am aflat că tu ai publicat deja două cărți. Mai citisem niște fragmente acum un an sau poate chiar doi și știam că te gândești să publici. Te felicit în primul rând, iar în al doilea o să-ți mulțumesc mai târziu, haha.

    Mihu își dorește să câștige cele două cărți deoarece ea iubește să vadă că bloggerii cu care a crescut au realizat ceea ce și-ar dori și ea la rândul ei să realizeze într-o bună zi. Primisem acum două luni volumul lui Suhai de poezii și mi-a făcut mare plăcere, e printre cărțile mele preferate din biblioteca și asta datorită faptului că mă bucur tare mult pentru el. Ți-am spus aceste lucruri ca să te fac să înțelegi mai ușor ce înseamnă pentru mine câștigarea celor două cărți. Nu numai că mi-aș mări biblioteca, însă chiar mi-aș dori să răsfoiesc pagină cu pagină cele scrise de tine în loc să dau cu degetul mai în jos pe tabletă. Cărțile sunt plăcerea mea nevinovată și tind să cred că ar fi o inspirație pentru mine să am ocazia să citesc aceste două cărți puse la bătaie.

    • nu se inghesuie ca eu s un om mic si cu multe nerealizate. multumesc pentru comentariu tau, l am citit de multe ori. blogger mai rar, om cu blog sper ca sunt. desi daca nu ai acum sansa, ceea ce nu stiu acum,o sa ai sansa sa castigi trei, ca pun si volumul nou cand va fi sa iasa el, deci e un win mai mare.
      ma simt ONORAT pt ceea ce ai spus. Suhai e cu adevarat bun pe poezia libera, are sange, ton si forta. E bun bunnnnn nebunu’. Daca stiai ma bucur tare pentru ca eu te vad inteligenta cu adevarat si mi as dori sa am varsta ta si sa stiu ce stii tu. Seara buna!

  6. De ce doresc cartile tale? Din curiozitate! Sunt curios de modul tau de a scrie si sunt dornic de literatura buna. Sunt foarte pretentios in ceea ce priveste literatura si foarte atent cand cumpar carti din librarii. Imi place ce vad iar titlul ma atrage. Doresc sa ma conving si de continut.

  7. Din curiozitate. Mi-a placut ce vad iar titlul m-a atras. Vreau sa ma conving si de continut. Sunt foarte pretentios in ceea ce priveste cartile si sunt in cautare de literatura buna. Vreau sa vad modul tau de a scrie.

  8. De obicei, eu particip destul de des la astfel de concursuri, dar de data aceasta spun pas…spun pas deoarece oamenii pe care îi cunosc prin intermediul blogului îi apreciez într-un mod aparte şi prefer să le cumpăr cărţile…e meritul lor…al tău.

    Numai bine! 🙂

  9. Mi-ar placea sa iti citesc volumele, mai ales din dragostea pentru poezii..apoi cred-iti si zic mereu-ca esti mult prea realista sau pesimist…poate te-as intelege mai bine ….de ce esti asa 🙂

  10. In general nu am obiceiul de a participa la asemenea concursuri, unde se castiga carti din partea autorilor, deoarece vreau sa le cumpar si sa sustin artistul, insa intr-un mod deosebit mi-ai starnit interesul si vreau din tot sufletul sa obtin cele 2 carti (pe a 3-a s-o cumpar).
    Daca le-as castiga, mai mult ca sigur ti-as cere autografe pe ele si ti-as face si recenzii (de carte) video la ele.

  11. Aș vrea să câștig una din cărți pentru că scrii foarte fain și sincer, pentru că vreau să le citesc, și pentru că în momentul ăsta de viață (student, și fără prea mulți bani) recunosc că nu îmi permit să dau bani pe cărți.

      • Îmi cer scuze ca nu am raspuns la timp, dar pur si simplu nu am văzut comentariul dumneavoastră. Am două sau… mai multe motive, nu ştiu care ar fi mai important dintre ele.
        Un exemplu: am primit de la un foarte bun prieten, câteva dintre poemele scrise, le-am adunat intr-un document (deşi, ulterior am constatat ca toate poemele trimise mie, le-am regăsit în ultimul lui volum publicat cu ceva timp in urma…)
        Să revenim la subiectul nostru…din când în când doreşti sa reciteşti câte ceva, mie mi se pare mult mai uşor sa iei un volum, fie că este de versuri, fie de proză, sa-l răsfoieşti, decât să cauţi prin mail-uri, documente salvate, sau chiar pe facebook…
        Multumesc pentru timpul acordat.

  12. pentru ca eu stiu sa inot fie si-n nimicuri oceanice, care sunt doar ele ca titluri cele care din opera ta-mi lipsesc for now. cronologic, a doua carte, nimicul gunoios o am deja, o stii biensur!
    seara faina! 🙂

Lasă un răspuns

