Cum să te lași de fumat rapid

Astăzi va voi povesti puţin părerea mea despre ţigari şi despre fumat. În primul rând vreau să reamintesc faptul că fumatul cauzează anual peste 33.000 de decese. Peste 70 de procente din aceștia mor având vârsta cuprinsa între 35 și 70 de ani. După părerea mea, fumatul este unul dintre viciile prostești care chiar nu au vreun beneficiu sau vreo satisfacţie efectivă.

Există vreun fumător care să spună vreodată că fumatul i-a adus ceva pozitiv? A făcut fumatul pe cineva mai sănătos, mai frumos, mai deştept sau mai ‘orice’ dar cu sens pozitiv? Răspunsul este nu, din păcate. Dimpotrivă, fumatul, dupa cum sper ca ştie toată lumea deja, este unul dintre cele mai îngrozitoare vicii – atât datorită ratei mari de mortalitate cât şi datorită bolilor și efectelor nocive ale ţigărilor și ale fumatului asupra organismului uman.

Cu alte cuvinte, mai pe scurt – cine şi-ar dori să se expuna riscului de a face: cancer la prostată, cancer la plămâni, cancer la gât si multe altele? Dar mai ales să plătească pentru a se expune riscului ăsta. (teleshopping) DAR STAI! Asta nu este tot… Te expui riscului de a face cancer, plateşti pentru riscul ăsta (şi pentru a-ţi pune singur viaţa în pericol) şi cel mai important – NU te ajută la nimic. Într-adevar, e de-a râsul-plânsul.

Dar bine, unii spun că nu se pot lăsa, că le cere organismul şi aşa mai departe. Ok, atunci dacă vreţi să vă lăsaţi de fumat, mergeţi pe varianta cea mai sigură – luaţi-vă o ţigară electronică si aţi scăpat din start de cele peste 4000 de substanţe nocive, aţi scăpat şi de riscul de a face cancer si alte belele si totodată vă puteţi bucura de pufăit. Tigara electronică face parte din categoria de gadgeturi, într-un fel aceasta fiind un gadget, cumva. Este un dispozitiv ce imită fumatul, însa nu scoate fum ci scoate aburi. Țigara electronică este un dispozitiv care vaporizează un lichid special, transformându-l în abur. Puţeti găsi si e-lichide cu concentraţie de nicotină – zero, daca vreţi să renuntaţi la nicotină complet.

Eu unul aş merge pe variantele cele mai sigure de magazine de tigari electronice – Vipercig spre exemplu. Aş alege Vipercig deoarece este un brand cu renume internaţional şi am găsit mai multe feedback-uri pozitive despre acest brand. Ideal este ca atunci când treceţi pe tigari electronice, să nu vă mai jucaţi cu ţigările clasice deloc.

Mai multe studii au constatat că tigara electronica este pe locul 1 in ceea ce priveşte – metoda de renunţare la fumat cu cea mai mare rată de succes si metoda de renunţare la fumat cu cel mai mare randament dintre toate, deci de aici am zis că este cea mai sigură metodă de a te lăsa de fumat. Daca ar fi sa intru in detalii pe plan financiar în ceea ce priveşte diferenţa de bani între ţigara obisnuită si tigara electronica… e o diferenţă de câteva milioane de lei vechi PE LUNĂ, deci cu tigara electronica scăpaţi si mai ieftin pe toate planurile. Totuşi, ţigara electronică fiind un gadget este clar menită să fie performantă si bună, sa ofere rezultate.

11 gânduri despre &8222;Cum să te lași de fumat rapid&8221;

  1. Nu m-ai lamurit cu statistica.
    1.030.000 decese din cauza traficului rutier
    3.000.000 cauzate de apa (toate tipurile de utilizari).
    Si alte nenumarate.
    Imi inchipui ca cei care isi tatueaza corpul considera ca sint frumosi.Cu toate ca isi pun viata in pericol.
    Oare cei care maninca nu-si pun viata in pericol?
    Stii citi obezi (grav) sint in lume? Sute de milioane.
    Si?
    Sau de fapt, tu faci reclama la tigarille electronice?
    Interesant este faptul ca toti cei care pun in discutie viciile, aduc ca argument banii.
    Oare ce vicios este interesat de bani?
    Citi bani cheltuieste unul care-si tuneaza masina pe care, sa o faca praf la prima manifestare publica mai mult sau mai putin legala.
    Crezi ca-l intereseaza?
    Deci?

    • eu am inceput sa ma te de tigari, mi e frica de ele, de cat mi-au luat din viata, de cat mi-au consumat, de cat mi-au stricat viitorul, ma rog, oricum nu aveam unul.
      ba da si cei care mananca, cu siguranta, dar eu ma tem mai tare pentru cei care nu au ce manca.
      da, aduc pentru ca banii contribuie, cu ajutorul viciilor, la starea materiala sub orice critica, la saracie, la foamete 😦
      cel care are bani de tunning isi permite orice viciu, poate sa faca orice, bineinteles si sa isi plateasca orice tip de interventie medicala din lume/sau orice control, pe cand un viciat sarac nu si permite nici macar un control si sta si indura si …moare asa
      sunt mai acceptabile electronicele, mai „omenesti” asa, parerea mea

  2. Frumoasa pledoarie. Dar am o intrebare: exista vreun viciu care sa fie pozitiv? Uite, alcoolicii, de exemplu, mi se par mai expusi atat mortii cat si cheltuielilor mari. In plus, mi se pare mai periculos un om care depinde de alcool sau droguri, decat unul care depinde de tigari.
    Fiecare cu opinia si preferintele lui in materie de vicii. 🙂 🙂

    • sunt. e adevarat. dar multi alcoolici sunt si fumatori inraiti, deci combinatia asta e periculoasa tare.
      da, este, corect, de n ori mai periculos si consumator, dar este asa doar daca isi permite luxul asta. ma urasc pt ca mi l-am permis, ma urasc

Lasă un răspuns

