Blog de unică folosință (second hand)

Seara trecută m-a prins cam descoperit pentru că nu puteam lega două cuvinte simple, dar am apelat și am primit ajutorul extrem de drăgălaș. Apoi nu am reușit să agăț articolul pe care l-ați citit sau nu aseară, nu reușeam să-l fac să sune ca un ecou dar să nu fie gol, am stat, am respirat, până la urmă cred că l-am adus unde și cum am vrut. Desigur că trebuia să fie mult mai lung, dar pentru utilizarea lui a fost destul atât cât a fost.

De ce am zis de blog de unică folosință? Pentru că acest blog, acest tip de blog ca un jurnal cu tine, adică cu mine, și cu alții, atunci când e cazul, funcționează cât ai ambele mâini pe el, ca un șofer începător prin Bucureștiul aglomerat, când îți iei mâinile de pe el își ia și el mâinile de pe tine și se duce naiba toată legătura. Dacă și cât scrii pe el, atunci e un blog care există, când nu mai scrii, nici el nu mai există, și asta nu durează nici măcar o zi întreagă, din păcate. Știu că singura variantă e un blog pe domeniu, dar trebuie să ai un nume, prin care ceilalți să te urască sau să te placă, nu e deloc important asta, de aceea merg mai departe cu ratzone cel mic, pentru că pe blogurile pe domeniu de categoria nr.3 se oferă 20 de lei pentru un articol, simțeam să vă spun asta, dacă n-am făcut bine că v-am spus, vă las să mă judecați și să îmi puneți cruce. Mulțumesc

Am găsit pentru seara asta imaginea de o mie de cuvinte. Vă promit că atât face. Este din România, din prezent, imaginea arată că prețul fericirii este de 1,09 și se măsoară la litru. Mai bine zis, la 2 litri, că este și a fost la ofertă și este cu și despre România. Bucurați-vă de ceva, de orice, numai să o faceți, că apoi vă veți dori asta și regretul nu poate fi descris!

Un gând despre &8222;Blog de unică folosință (second hand)&8221;

  1. N-am înțeles nimic din textul de mai sus. Când înțeleg nimic din ceva, mă las să înțeleg ce-mi convine.
    Prin urmare: ai un blog foarte trepădat. În limbajul mecanic se zice traficat. Scrii în fiecare zi, măcar un articol. Fiindcă ești un poet care-mi place, nu pe orizontala versului, ci pentru curățenia și neașteptatul imaginii, trec peste faptul că scrii neglijent (cu semnele de punctuație) pe blog. Trec, fiindcă așa fac și eu.
    Trec cu vederea și articolele publicitare. Credeam că faci BANI GREI cu ele! Dar acum înțeleg, atât cât pot eu să înțeleg, că faci 20 de lei per bucată. Aici mă enervez! Numai 20 de lei, pentru un compromis, pe un blog de poet? Păi, știu ăia pe care-i promovezi tu, că scrii, de fapt, poezie? Știu ei că nu ești un robocap al reclamelor?
    Habar n-am cum funcționează, pe net, industria asta și nici nu mă interesează. Am mai înțeles că în felul ăsta îți faci bani de buzunar. Am înțeles că acum îmi explici de ce faci asta. Înțeleg.
    Prin urmare, nu te vei supăra dacă, ori de câte ori scrii un text de promo, ies de pe blogul tău fără comentarii și aștept să NE scrii și nouă ceva.

Lasă un răspuns

