Cel mai bun hidrofor e cel reparat gratis

Nici nu vreau să mă credeți pe cuvânt când spun că cel mai bun hidrofor e cel pe care ți-l repară unchiul tău pentru că e unchiul tău și nu poate să-ți ia bani pe asta, mai ales că a început să se treacă de ceva timp peste regula asta nescrisă și orice serviciu ți-ar face cineva e nevoie să îl recompensezi cu o sumă de bani sau să rămâi dator până data viitoare. Există oameni care nu pot rămâne datori deoarece nu pot dormi bine noaptea. Se gândesc mereu la asta, îi deranjează teribil de mult sentimentul de îndatorare. Dar dacă cel care vine să te ajute, e o rudă de-a ta care nu acceptă sub nicio formă să îl recompensezi pentru munca depusă în ograda ta, atunci sentimentul nu mai este activ, persoana beneficiară, în acest caz mama, nu mai simte greutatea asta pe suflet.

Nu am de unde să știu de unde a fost cumpărat hidroforul meu din moment ce nu l-am cumpărat dar știu că a fost bolnav de două ori până acum și de fiecare dată a fost nevoie de o intervenție complicată în carcasa lui metalică. Cel mai bun hidrofor este cel luat de la un magazin de încredere care se ocupă exclusiv de asta, care nu te expediază ca pe o gogoașă stricată sau ca pe o măsea stricată, nici nu mai știu cum era expresia exactă, care își respectă clienții și perioada de valabilitatea pe care o oferă în cazul fiecărui tip de produs, sau care măcar răspunde la telefon atunci când un cumpărător, mai mult sau mai puțin nervos, încearcă din toate puterile să beneficieze de drepturile înscrise în certificatul produsului. Poate că mai sunt cazuri în care totul se întâmplă așa cum scrie în codul frumoaselor maniere, cod care pare uneori ca un tablou agățat pe perete doar pentru a fi văzut, nu și pentru a fi atins.

Am plecat joi de acasă spre București, hidroforul funcționa în regulă, nu se mai pusese demult problema ca el să aibă ceva, trecuse un timp de când fusese reparat de doctor, cine mai credea că el are de gând să ne facă o surpriză, care, ca toate surprizele de pe fața pământului, a venit exact când nu era nevoie de asta, la noi multe erau pe agenda de lucru, dar asta nu era în niciun caz. Vineri mă sună mama să-mi spună că nu mai merge, iarăși, hidroforul și că ea s-a săturat de el, că face numai probleme. Mama e o fire care se panichează mai puțin ca mine, dar totuși o face și când se întâmplă asta îmi dau seama cu adevărat cât de mult mă panichez eu pentru orice lucru, de importanță mult mai mică decât acesta despre care vă povestesc aici. Am încercat să o calmez, mi-ar plăcea să cred că am și reușit asta. Apoi s-a pus pe dat telefoane în stânga și în dreapta ca să găsească pe cineva dispus să vină să repare drăcovenia. Astăzi, de dimineață, m-a sunat și mi-a spus că a venit unchiul și l-a „pus pe picioare”, că n-a durat mult, firește că n-a știut să-mi spună ce a avut și tot la fel de priceput ca ea sunt și eu, deci nici eu nu cred că aș fi știut chiar dacă aș fi fost prezent. Mai bine că n-am fost, am evitat o grijă directă, căci altfel m-aș fi îngrijorat dacă eram acasă.

Mi-ar plăcea foarte mult să țineți minte să aveți băgare de seamă de unde cumpărați obiecte de uz personal care, la un moment dat, vă pot încurca viața mult și foarte mult, în caz că situația se prelungește. Sper să nu vă intersectați cu ea. S-o lăsați să-și vadă de drumul ei.

Lasă un răspuns

