Un reporter, un actor și un…blogger.

Bună ziua. Nu am de gând să vă rețin mult în caz că rătăciți pe aici fără hotar. Am doar o poveste mică de spus și cum acesta este locul care mă primește mereu cu ea, am zis să o postez. Se făcea că o persoană binevoitoare a scris despre trei debuturi în poezie din 2014 care s-au remarcat, adică de două sunt convins că așa a fost, nu știu ce să zic de al treilea caz, cazul bloggerului, tip despre care nu se pot spune multe deloc, deși debutul a fost în 2012. Irelevant. Atât primi doi oameni despre care a scris, cât și produsele lor sunt justificate total.

Ideea care mi se pare fabuloasă este cum a găsit această alăturare responsabilul de pe filme și cărți, adică Andrei Huțuleac, tânăr actor, talentat până peste poate, s-a remarcat din generația sa și a jucat și joacă o grămadă de spectacole alături de oameni ca Lia Bugnar și Alex Bogdan, Petronela Rotar, reporter cu experiență mare în televiziune, cu lipici la public, cu public numeros în multe orașe, ce să mai, femeie importantă și recunoscută, iar după ei, fără să înțeleg exact cum, vine și Ratzone, la care autorul spune că este blogger, negăsind altceva de spus pentru că nu are un scop, o meserie, o identitate. Eu m-am amuzat, am zis băi ce ți-e și cu lumea asta, cu toate ale ei, cum unii sunt trecuți fără nicio legătură cu subiectul, adică eu nu am niciun motiv să mă aflu lângă persoane cunoscute și importante și am decență suficientă pentru a semnala clar acest fapt. Dacă vă interesează materialul exact, îmi spuneți, și vi-l dau cu plăcere. Până atunci vă salut.

23 de gânduri despre &8222;Un reporter, un actor și un…blogger.&8221;

  1. nu te necaji radu…. sa fi blogger e greu si frumos si poate fi o meserie ,si aici esti apreciat strict pentru ceea ce esti tu om,inteligenta, suflet,inima…stiu multe locuri si meserii in care cand ii intrebi ce sunt raspunsurile suna cam asa „” nepotul lui…, sotia lui…, matusa lui….in partidux x…”” …multe „nevertebrate”” populeaza romanica…!
    si pe urma tu „”ce vrei sa fi cand vei fi mare””??? FERICIT, asa-i ??!!!

  2. Da. Dă link la material. Mi se pare că atunci când cineva scrie despre tine, chiar și de bine, trebuie să-ți spună. Dar depinde cum ”apari” în material.
    Pe de altă parte, e bine și blogger. Adică nu mi se pare o meserie jenantă! 🙂 Poate doar atât știe autoarea despre tine. Cu asta ești vizibil. Și ca să fii vizibil ca blogger e un lucru mai mult decât remarcabil.
    Fericirea nu e un scop în viață și nici măcar o stare permanentă. E o chestie care ține secunde, minute, ore. Dacă ai noroc, durează câteva zile. E ca o boală acută. Debutează, te chinuie ce te chinuie, pe urmă trece.
    Și pe urmă… fericirea, ca stare, nu se pupă cu poezia. Cu arta, în general. O să descoperi asta, cândva.

Lasă un răspuns

