Caut loc de muncă

Dacă tot e acesta blogul meu și dacă tot am văzut că ați răspuns prezent de fiecare dată când v-am întrebat câte ceva, acum mi-a venit să pun un fel de anunț care spune exact ce spune. Așadar dacă auziți ceva,dacă vedeți, dacă știți de la un prieten care știe de la alt prieten că ar avea nevoie de un om pe undeva, om mic, muncitor, sau dacă știți pe cineva care să aibă nevoie de orice fel de articol, sau, sau, orice are legătură cu un loc de muncă, nu cu un job, că nu sunt eu la nivelul acela, lăsați, dacă vă lasă inima, un semn pe aici. Orice semn va fi apreciat. Acum s-ar putea să fi greșit scriind acest articol dar pe lângă toate celelalte greșeli ale mele, aceasta este chiar o joacă de copil. Dacă vreți să dați mai departe, ar fi o mare bucurie pentru mine. Vă mulțumesc frumos!

P.S. Astăzi am văzut elevi de liceu care nu știau să aprecieze anii de școală iar o doamnă a intervenit, le-a spus să se bucure cu adevărat de asta, că vremea asta e doar frumoasă, chiar dacă pare grea acum pentru ei, că apoi viața îi va lua la rost, vor veni facturile, ratele, băncile la ușă, creditele restante, vor veni alte persoane de care vor trebui să aibă grijă și să ofere protecție iar ei nu ascultau și priveau la ea ca la un film african. Dar ce dreptate avea…

Lasă un răspuns

