Vă vindeți mama pentru trafic

Nu vreau să mă înțelegeți greșit, vreau să vedeți că asta e adevărul. Vă vindeți mama pentru trafic și nu aveți, de cele mai multe ori, curajul să recunoașteți asta. De fapt nu recunoașteți că pentru a recunoaște asta este nevoie de o doză foarte mare de curaj, nu doză de aceea de care se găsește pe la toate colțurile pe unde se scuipă ca în Romănia semințe.

Eu îmi fac mea culpa de fiecare dată când scriu un mizilic de articol care nu e așa cum v-ați obișnuit iar pe la alte case, ce e drept, doar case cu etaj, asta se face mai ușor decât se traversează strada fără a se asigura. Acum e drept că puteți să dați cu pietre pentru că am citit multe nopți în ultima vreme doar postări de la postatori cu experiență internațională, asta ca să pricepeți despre ce nivel vorbesc,  în care doar asta se face, se dă cu pietre, nu contează că e așa, nu contează că tu, ca om, ca ființă bazată, chipurile, pe rațiune, ca să nu mai zic de logică, că ar fi prea mult și cei care o au cu adevărat mi-ar bate puțin obrazul, fiindcă ei au Bun Simț,  arunci vorbe despre semenii tăi fără să le fi verificat. S-ar putea ca acum să mă luați și pe mine că am făcut același lucru dar ar însemna să recunoașteți că nu ați înțeles la ce fel de trafic fac referire, și că blogurile mici, blogurile de oameni, așa cum e al meu, chiar dacă eu sunt un om și mai mic, nu pot obține așa ceva pentru că nu au în spate un nume. Dar chiar așa dacă ai nume trebuie să nu mai scrii absolut nimic din ceea ce simțirea ta îți dictează, aici știu că ar fi trebuit să pun conștiință, dar am zis că ea a dispărut fără urmă, din moment ce eu am ajuns, după zile și nopți de uitat peste blogurile la care aleargă lumea cu gura căscată iar ele nu aduc noutatea, pe care un blog scris de notorietatea care se cumpără sau se vinde ca ouăle în piață, care ar fi necesară și suficientă.Să nu uitați, dacă mai e cazul să spun și eu asta, că simțirea voastră, proprie și personală, nu-mi pasă că e o greșeală, v-a adus pe locurile acela călduțe, sub panourile și bannerele acela mari și frumos colorate, cu care plătiți ratele la apartamente. Dacă nu mă auziți de data asta, nu-i bai, o să mai scriu de cel puțin foarte multe ori pe acest ton, doar pentru că așa îmi dictează simțirea

Prea multe povești de adormit oamenii mari pentru sume la fel de mari al căror sens îl aflăm prea târziu, și despre care deducem ușor că există doar pentru că noi nu negociem la fel cum a făcut-o România cu scutul antirachetă. Revin pe seară atunci când mă domolesc.

12 gânduri despre &8222;Vă vindeți mama pentru trafic&8221;

  1. Frate, luminează-mă și pe mine, cât dracu se poate câștiga dintr-un blog d-ăsta cu traffic intens, pe unde flutură publicitate multă, că n-m nici cea mai vagă idee. O sută de euro pe lună? Cinci? Ăla cu nume scurt, în 4 litere , cu o față de handi, care era cică cel mai tare blogger din România, și scria niște tâmpenii-platitudini-imbecilități… hai, că nu-i pronunț numele nici măcar anagramat, câți bani poa să câștige?

    • :)))))))) ce m am ras si eu nu rad de obicei. sincer nu stiu. conteaza cati casca gura la tine, las o de publicitate ca nu cumpara nici naiba chestiile alea, dar ca ala mai sunt cel putin 30 sau 40 daca nu mai mult. cred ca sumele sunt mari. MARI. ceva mii de euro sigur face 🙂

      • daa, foarte. dar si cei care chipurile incaseaza din alta parte bani si tin un blog, nu pt ca e un auxiliar la meserie, ci pt ca produce sume, da, cu 3 fireste. cam trist…

      • Se spune „ce am ras”, dar inca cazul tau poate fi corect si asa. Si daca oamenii isi vand si mama pentru trafic, ce ? E mama lor. Dar vad ca tie-ti place sa comentezi cat de urat e in Romania si cum e pe duca, in timp ce grija ta de-o vreme incoace e cat trafic au altii si daca vaca vecinului da mai mult lapte ca a ta. Eu citesc gelozia in articole de genul, si chiar daca bloggerii cu mult trafic nu scriu neaparat bine – scriu despre ceea ce se cauta in momentul de fata si au o baza solida de cititori. Vizitatorii aduc aduc mai multi vizitatori. Trebuie sa intelegi ca ori scrii de placere si te multumesti cu 10 oameni, ori scrii pentru bani si iti vinzi mama.

      • scriu doar ce vine la capitolul oferte prin mail. e destul de usor sa vezi asta, trebuie doar sa faci comparatie intre art distribuite si iti va rezulta campania la care „baga marfa”. pot sa ma rad cand reactionez la o persoana familiara. sper ca in comentarii am voie sa scriu cum imi vine. am eu o pata cu traficul de turma pentru ca mereu a fost vorba de el, adica acela care se face doar pt ca zece cunoscuti citesc x blog. asa merge.

    • Din câte am auzit, tipul ala le percepe o taxă în fiecare lună abonaților prin mail. Înmulțește 2 euro cu câteva sute de abonați și rezultă câteva salarii de om normal pe lună.

      • eu zic ca e de cinci, ca daca ar fi de doi nu s ar abona asa multi. e o chestie pe mentalul de corporatist fara margini, o bila pe asa zisul creier.
        P.S. nu numai el…

  2. găsisem recent, că tot desprăfuiam pe blog, primele noastre dialoguri. o vreme a altor… să le zcem legături, adunări, cum or fi fost… şi am zâmbit. ne ştim de ceva vreme…
    ştii, cu excepţia lui google, care vine pâş-pâş, la mine e linişte. şi e cuvânt. şi este atât de bine!!! este de fapt rostul acestui loc al meu, pătrăţelul, colţul sau ce-o fi el.
    trafic? ce este de fapt traficul? că mama ştiu…

Lasă un răspuns

