Articolele plătite nu sunt concursuri

Dragă tu care nu plătești munca mea pe conținut vreau să citești cu băgare de seamă titlul până vei înțelege corectitudinea așa cum e ea. CORECTITUDINE, așa se scrie, e general acceptată când pretinzi a lucra printre oamenii civilizați. Când eu scriu pentru tine în ziua în care tu îmi spui, cu cerințele tale, cu link-ul tău do follow, cum scrie la manual, când încerc să pun acolo o poveste, pe care nu sunt sigur c-o percepi la adevărata ei valoare, nu doar câteva cuvinte, să-ți fac descriere de produs, ca într-un manual tehnic, că nu fac educație tehnologică cu tine, încerc să-ți pun site-ul sau produsul sau ce mama naibii este într-o poziție favorabilă, așa cum mă duce pe mine capul la nivelul ăsta mic la fac lucrurile, mă aștept, și foarte rău fac, ca și tu să te porți normal cu mine și să achiți când trebuie, adică în data pe care tu ai fixat-o cu mânuța ta, suma aia mică de bani, cu care poate tu nu cumperi nimic, dar eu cumpăr două sau trei zile, iar dacă nu mă crezi, deschide geamul și uite-te adânc în pielea oamenilor să vezi cât e de vulnerabilă.

Deocamdată chiar nu am de gând să folosesc nume, dar când o voi face, s-ar putea să plătesc zece articole cu suma corectă pe zece bloguri unde se va scrie despre ceea ce faci, evident, așa cum iubești, adică cu link direct spre tine. După asta sper că data pe care ai de gând să o stabilești, va fi cea în care vei face plata așa cum te angajezi în momentul în care mă cauți și în care îmi ceri un preț pe articol iar eu sunt atât de naiv să cred că vei respecta o amărâta de dată. De astăzi lucrurile se schimbă. Dacă ai găsit folositor ce am scris aici, dați mai departe.

26 de gânduri despre &8222;Articolele plătite nu sunt concursuri&8221;

  1. okay, acum o sa fiu nesitit si o sa spun.. ba nu, o sa fiu sincer si o sa-ti spun ca ma doare-n cot ca nu ai fost platit pentru niste articole si asa de foarte slaba calitate 🙂 ca sa fiu dragut in exprimare. pana o sa se ajunga sa se traiasca in romania de pe urma saiturilor/blogurilor va mai curge multa apa pe Danube. GG, bye bye, oricum am dat unfollow ca numa asta scrii de 2 saptamani

    • Nu o sa-ti vina sa crezi cati bani am facut din blogging si cu ajutorul acestei activitati. Castigam mai mult decat cei care dimineata merg la serviciu si se intorc seara. Hai sa fim realisti, cand esti bun, esti bun si reusesti. Poate nu realizezi dar e stresant cand stii ca trebuie sa fii platit pentru MUNCA TA, te daruiesti si te consumi, nu e chiar atat de simplu. Tine atat de caracter cat si de si de un mecanism si o relatie care se stabileste intre cele doua parti.

      • Mihu dragă, mi se pare nemaipomenit să câștigi bani la 19 ani scriind pe blog articole publicitare. E grozav că poți face asta. Bravo ție!
        De neînțeles pentru mine: cât de credibilă poate fi publicitatea făcută DE ACEEAȘI PERSOANĂ, o fată ingenuă, cu ochelari, atât la produse cosmetice naturale, cât și la pompe nu-știu-cum pentru puțuri, la cârciumi pe care le-ai vizita când ajungi în capitală, dar și la case de lemn? 🙂

      • Blogul meu este generalist de 4 ani de cand exista. Ai ceva cu persoanele cu ochelari?
        Vrei sa devin persoane diferite si sa-mi impart cunostiintele pe mai multe parti din mine pe care o sa le rup sa fiu mai multe persoane ca sa pot sa scriu apoi?
        Ideea e ca am interes in tot ce fac si ma implic, nu e lucru de mantuiala. Probabil d-asta lumea ma ia in serios si apeleaza la mine.
        Dar, stii ceva? Sunt doar o fata ingenua cu ochelari. Nu te cunosc si nici nu vreau sa te judec, de aceea ma abtin de la alte comentarii, eu nu-mi permit cum isi permit altii.

      • ba o sa-mi vina. cunosc. tie n-o sa ti vina sa crezi cati bani au facut altii, vorbesc de bani care chiar conteaza. sunt TOTAL DE ACORD cu ce ai spus

    • Am vrut sa fac un comentariu al meu la acest articol dar văd că imbecilii au umplut internetul. A propos, nenea bipolarusername, România este o ţară şi se scrie cu majuscule. Sigur tu nu vei ajunge niciodată sa câștigi bani, ținând seama ca esti un slab cunoscător al limbii române. Alţii precum Mihu castigă! Eu am avut un contract cu Blog M….y şi am reuşit să iau banii, pentru articolele scrise pentru ei ( 525 doar 375) după ce m-am dus acasa la patron si l-am facut de ras între vecini, povestind pățania mea, cu aproape doi ani întârziere.

      • am lucuri mai bune de facut decat sa ma cert pe internet. oricum esti atat de penibil, din atat de multe motive, incat nici nu ma chinui sa ti le enumar pe toate, dar am sa-ti mentionez doar doua ca sa poti dormi la noapte: crezi ca cineva care a scris cu litera mica numele unei tari este implicit un analfabet. te mandresti cu un comportament de mahala care reiese.. stii tu bine de unde reiese. PS: nu te chinui sa pari intelectual pe aici ca blogul te da de gol.

  2. De ce te supărași, soro? Au nu vezi că și io mi-s ochelaristă?
    Nu. Vreau să zic că, atunci când faci reclamă unui produs, serviciu sau ce-o fi el, se presupune că l-ai folosit și ești mulțumit de el. Nu-ți fac nicio vină că te ocupi de treaba asta. Am zis bravo ție, că știi și poți să câștigi bani făcând publicitate pe blog.
    Nedumeririle mele sunt legate de firmele care aleg să-și facă publicitate în felul ăsta. Ziceam că nu înțeleg rețeta. Se pui o fată frumoasă și gingașă ca o zână, să facă reclamă la truse de farduri, e OK. Dar la truse de scule și pompe hidraulice… (A fost doar un exemplu. Să nu-mi sari la beregată, că n-ai scris niciodată despre cheia de paișpe! 🙂 )
    Speram să-mi explicit fenomenul din interior, atâta tot.
    În rest, ești chiar o fată drăguță, dacă aș fi avut copii, mi-ar fi plăcut unul ca tine. Fie el și ochelarist!

  3. Sponsorii vor mesaje clare si link-uri. Atat. Textele literare nu sunt in general domeniul lor. Fiecare cu scopul lui. Ei vor sa vanda, povestile cu mesaje ascunse nu reprezinta mijlocul potrivit pentru a vinde. Scrie un articol in stilul unui copil de clasa a doua si vei avea unele suprize privind feedback-ul anumitor sponsori. Nu dau nici eu nume dar poate stii deja la cine ma refer.

  4. am primit si eu un email cu o asemenea oferta, am raspuns intreband ce fel de articole, despre ce tip de produse si ce fel de companii. Nu mi-au mai raspuns dar e ok. Avand in vedere ca bloguiesc despre a NU cumpara, a recicla, refolosi etc nu imi dau seama ce fel de articole as putea scrie ca sa castig niste bani (ca nu ma dau afara din casa) si sa raman fidela mie insami si directiei in care merg.

    Imi pare sincer rau ca treci prin asta, eu iti raspandesc articolul asta ca nu se stie niciodata 🙂

Lasă un răspuns

