Autostrada, elevele de provincie și semi-francezii

De la km 74 m-a luat un microbuz până la București. M-am uitat la șofer, aveai impresia că e cel puțin președintele țării, doua telefoane iphone, nu știu cât erau exact, un samsung, lanț gros de aur, brățară, ochelari. grăsuț, dar potrivit, pielea îi lucea, telefoanele îi sunau, răspundea mereu pe un ton de superioritate, de parcă ar fi fost stăpânul unui mare continent. Se ascultă, din greșeală, Europa Fm, acolo unde este concursul de cultură generală în reluare. Era acolo emisiunea unde un om, Ionuț se numea el, câștigase 4000 de euro și de fiecare dată când se punea o întrebare mă uitam la fața șoferului de microbuz, la aspectul lui de om înstărit, pentru că îi vedeam reacția la întrebări și sunt convins că nu știa niciuna. Pentru că telefoanele oricât de inteligente ar fi și lanțul oricât de gros ar fi, nu te poate învăța mai nimic, nici măcar cine a scris Moromeții, că asta era întrebarea de start. Părea fără niciun stres, neros de nicio grijuliță, curat și bine odihnit sau bine hrănit, nimic nu-l putea mișca iar eu mereu mă gândeam la opusul stării lui, iar acolo, cred, că eram, de fapt, Eu.
Mâine se va continua postarea, acum nu mai am energie. Seară bună

6 gânduri despre &8222;Autostrada, elevele de provincie și semi-francezii&8221;

  1. hai sa-ti zic ceva …mi-a trebuit mult timp sa imteleg dogma „”fericiti cei saraci cu duhul”” si am inteles-o si e adevarata …in timp ce tu baiat inteligent si cu framantari despre viata te lupti si razi si plangi si gandesti…astia „”stupid people”sunt pur si simplu fericiti nrelaxarea,nepasarea si ignoranta lor..!
    intrebare : ai schimba locul cu ei ??!!
    (hi,hi,…si v

Lasă un răspuns

