Bani pe mână

Pentru că pe blog scrii când ești chiar și destul de obosit, scriu și eu acum când e posibil să îmi fugă cuvintele de sub mână, și vă spun cum mă gândeam eu acum la cum e să fii premierul Ponta și să ștergi din pix 500.000 de euro de la Petrom, într-o clipă, după care să te scoți cu taxa pe construcții speciale, să nu fie nevoie să ai vreo grijă materială, după care să iei bani din Banca Națională cu dobândă mare, că așa e frumos, iar pentru asta să pui taxa pe stâlp. Sau cum ar fi să faci parte din banca națională și să hotărăști câtă monedă bați, știu că sunt multe argumente pentru a se stabili, dar eu nu țin cont de ele, sau cum e să te cheme Isărescu iar unii să te vadă ca pe sfânt în timp ce tu faci parte din CFR și din Trilaterală, chiar și din grupul acela căruia nu vreau să-i scriu numele că e prea seară.
Sau cum ar fi să percepem sumele exact din celebrele dosare aflate în plină anchetă acum? Sau cum ar fi să avem decența de a nu ne vinde nouă energia produsă de reactoarele trei și patru la un preț de trei ore mai mare, în caz că nu știați de ce costă atât în minunata Românie.
Pe mâine

Lasă un răspuns

