Scrie pentru minte

Nu pot sa renunt la scris doar pentru ca Romanica se invarte in sensul asta mizerabil, asa ca eu voi fi ala care va umbla cu zece pagini la editori pentru o promisiune si cu toate paginile pentru un contract sigur. Daca va fi nevoie sa fac cum se face, adica sa mi le platesc, inseamna ca scrisul meu nu inseamna nimic. Sa aveti o zi excelenta!

Bonus: poemele mele sunt scrise de un copil
eu port manusi cand umblu in amintiri
sub manusile goale nu-i decat un om cu sufletul in palme

5 gânduri despre &8222;Scrie pentru minte&8221;

  1. Ce prostii vorbești, ratzone! Află că, uneori, și ăia care NU și-au plătit cărțile au impresia că scrisul lor nu înseamnă nimic. Că nimic nu înseamnă nimic. Că totul e nimic.

    p.s. nu știu dacă astea trei versuri sunt un poem sau un fragment de poem. Înclin să cred că nu e un fragment, că asta-i tot. Lasă-l așa! E atât de frumos, că-mi vine să te pocnesc! 🙂

Lasă un răspuns

