Facebook e un blog mai mic

Bună seara,
Mă scuzați că am îndrăznit să scriu acum, pe seară cu frig curat, când toți par cu ale lor. Eu mă gândeam că se postează pe facebook mai ceva ca pe toate blogurile la un loc și că de fapt asta a devenit rețeaua de socializare, un blog colectiv care are cele mai de succes postări din cele mai diverse domenii și dacă mergem pe considerentul că este un blog colectiv, este cel mai vizitat blog, asta și pentru că este cel mai accesat tip de blog din univers. De aceea toți par a fi obișnuiți să posteze ca pe un blog iar impactul pentru asta nu va fi niciodată unul mic sau foarte mic, ci va fi cel mai consistent impact bazat pe trafic în timp real care oferă un feedback tot în timp real fără ca autorul să precizeze asta sau fără să aibă nevoie de asta.
De aceea, este știut că specialiștii în social media și-au mutat, oarecum, activitatea de pe bloguri pe facebook pentru a studia diferitele categorii de public cărora, aproape întotdeauna, vor să le vândă ceva.
Somn bun.

2 gânduri despre &8222;Facebook e un blog mai mic&8221;

  1. FB e o mizerie de histrionism de retardați. Care derivă dintr-o rețea de socializare tip matrimoniale. Nu știu cine e de vină că se intră cu bună dimineața, să ne bem cafeaua împreună, care e sinonim cu uite luna, uite Carul. uite sufletu-mi,ca parul!…
    FB e unde ai doo milioane de prieteni care n-au auzit de tine.E un hățiș de iluzii, E…
    La dracu, chiar trebuie să analizăm rețelele de alienare?!

    • chair nu. nuuuuu, nu trebuie, dar mi-a placut ce ai spus, desi suna asa groaznic, nu poate fi decat foarte real, asa ca eu chiar inteleg ca asa este.
      salve 🙂
      hatis de iluzii e o metafora buna pt o zi de romania

Lasă un răspuns

