Scrieți un post pentru mine

Pe sistemul dați un leu pentru prefectură, m-am gândit să vă întreb dacă, în eventualitatea în care ar ieși volumul trei numit Ora de Medicament sau prescurtat OM, că de asta se și numește așa, ați fi de acord să scrieți o postare pe blogul dumneavoastră în care să spuneți că a ieșit cartea lu asta de aici sau că va ieși, depinde cum veți avea chef să vă risipiți timpul.

Nu vreau niciun link de la voi fiindcă știu că asta e greu și oricum pe mine nu m-ar ajuta cu nimic. Doar să scrieți că a ieșit și ce vă mai trece vouă prin cap, poate și cu imaginea volumului, dacă veți considera necesar, pentru că altfel chiar nu am nicio șansă. M-am gândit să încerc să vorbesc cu oamenii pe care, chipurile, îi mai cunosc și care scriu la vreo publicație dar am realizat că ei nu m-ar băga în seama. Apoi am realizat că am acest blog pe care îl mai răsfoiți voi când nu aveți ce face și că e cazul să vă întreb dacă ați face asta pentru mine. Dacă nu aveți de gând să o faceți, nu scrieți nimic, că altfel îmi veți da planurile peste cap și oricum îmi este greu să le scot la capăt. Dacă ați face asta pentru mine, scrieți un DA la acest post.

Vă Mulțumesc Frumos. Somn Bun.

27 de gânduri despre &8222;Scrieți un post pentru mine&8221;

  1. Nu inteleg de ce sa fie greu de facut un link. E ceva atat de usor, incat imi permit sa fiu generos. Daca asta se chieama generozitate, caci eu nu cred ca este. 🙂
    Nu stiu cat de util iti este (blogul meu are dezactivata cautarea google, caci evit publicitatea). Dar vreo doi cititori tot ar putea ajunge pe la tine. Spune adresa link-ului si s-a facut. 🙂

Lasă un răspuns

