Vindem, vindem, vindem

Am mers astăzi un pic pe jos și un pic cu metroul, care mie mi se pare cel mai bun instrument de analiză al publicului bucureștean, spun public pentru că în mintea mea, ciudată și încurcată așa cum e plus foarte slăbită de un timp, oamenii se împart automat în diverse categorii cu potențial (de) public, și din traseul mic pe care l-am parcurs am găsit de cuviință, acum mai mult ca niciodată, că noi toți vrem doar să vindem câte ceva, să facem cumva să fie produsul nostru cel care prinde la publicul despre care scriam mai sus.

Dar, mă gândesc așa cu un zâmbet tâmp și ipocrit, cumva, dacă toți vindem câte ceva, dacă toți promovăm câte ceva și ucidem alți oameni în drumul nostru și al produsului pentru că în Românica, mai mult decât oriunde altundeva în lume, scopul CHIAR scuză mijloacele, sau mai pe scurt, bani să iasă că altceva nici că mai contează,  atunci cine mai CUMPĂRĂ și cu ce o face? Dacă ne dorim să ne facem propria afacere, ceea ce e justificat și investim în promovare, PR și marketing al naiba de scump, cine poate susține investiția pe care o facem? Din ce? Nu neg că e absolut corect să-ți dorești cumva sa vinzi cât mai mult, dar CUI, că eu văd că noi cei care am rămas fără o afacere suntem puțini și mici și nu dispunem de putere de cumpărare de niciun fel. Deci ce vindem, vindem, vindem?

8 gânduri despre &8222;Vindem, vindem, vindem&8221;

Lasă un răspuns

