Degete lipite între ele

Pentru că acum e una din situațiile în care mi se pare cu adevărat greu să scriu, și cred că asta mă consumă ca pe o butelie ieftină din comerț, pentru că am degetele lipite în sânge gros, pentru că nu-mi găsesc ziua pe care o caut, am zis să avem la cina din seara asta imaginea care ar fi fost o variantă pentru OM, în caz că aș fi găsit editură care să fie înțelegătoare cu posibilitățile mele. Știți ce e OM nu? Dacă nu știți ce e OM, vă spun eu. Ce părere aveți despre prezenta?

ora 4

4 gânduri despre &8222;Degete lipite între ele&8221;

  1. Este OM! Nu este o tragedie sa inghiti pastile, nici o fericire. Viata e complexa, oamenii sunt la fel. Americanii si nu numai inghit pana la … 10 pastile /zi, este important cine le recomanda, si de ce. EI, la 80 de ani merg in excursii prin lume. La noi mai e mult pana departe…

Lasă un răspuns

