Votez protestul pe media

Pentru că doar munca este gratis, eu am avut astăzi contact direct cu ea, mâine urmează un contact la fel de continuu și direct, din care, dacă degetele și semi-creierul mă vor ajuta, vă voi spune mâine, tot pe seară, cum și ce mi-au trecut prin inimă. Până mâine, pentru seara asta, vă spun un lucru sincer, curat, din inima mea, cu personalitate, cu glas, care merge către casele mari ca ziarepunctcom sau contributorspunctro. Veți vedea de ce.

Pentru că simt că protestez cu subiect și predicat în fața mocăciunii din media (cum a formulat Lorena), scriu cu majuscule ca să se înțeleagă clar: PROTESTEZ în fața ARTICOLELOR GRATIS și sper să nu li se întâmple nimic bun în viață celor care au instaurat această mizerie la noi și celor care o întrețin. Seară bună!

2 gânduri despre &8222;Votez protestul pe media&8221;

Lasă un răspuns

