Asigură-te că ai asigurare

Când mergi să cauți o mașină, fie că te grăbești sau nu, fie că plouă sau bate vântul, fie că ai mâncat sau nu acasă înainte de a pleca, ai grijă să nu te trezești cu ea fără asigurare, pentru că tu, ca om cu adevărat încântat de prețul ei, de culoare, de sunetul motorului și de kilometri foarte puțini pe care îi arată la bord, nu ai fost în stare să verifici dacă are sau nu asigurare iar vânzătorul nu avea niciun motiv să te informeze despre asta, oricât de mult l-ai înjura tu după acest episod. Să mai adăugăm la asta și faptul că e duminică și faptul că este aproape întuneric, iar dacă aș vrea să fiu cu adevărat rău, aș mai adăuga și ideea că nu ai habar că un RCA ieftin se poate face pe internet, fapt pe care, surprinzător sau nu, îl știam până și eu, care nu mă văd umblând printre mașini, pentru a le afla toate secretele.

Totuși, pe mine m-a întrebat acum un prieten despre asta, condițiile fiind exact acestea pe care vi le-am spus mai sus, deoarece el știa, ca mai toată lumea, de altfel, că românul a învățat, din păcate, și doresc să subliniez asta, să se descurce, adică să apeleze la cunoscuți, genul de oameni care cunosc, la rândul lor pe altcineva, iar omul nostru, din poveste sau din viață, e comod și acceptă să plătească oricât pentru ca asigurarea să îi fie adusă acasă și el să nu aibă drumuri de făcut. Chiar și dacă merge la sediul unei firme de asigurări, tot va plăti mai mult pentru asigurare, căci firma respectivă va taxa la prețul ei, de aici vedem că fiecare are un preț, lucru foarte important de știut, asta dacă nu cumva e duminică seara, și dacă nu cumva toți au fost astăzi dați peste cap cu alegerile lor prezidențiale, iar toți polițiștii au fost pe traseu pentru a asigura, chipurile, ordinea.

Dar amicul meu m-a sunat, mi-a spus, l-am îndrumat spre ideea că cel mai ieftin și mai rapid RCA se face pe internet, aș fi vrut să îl sfătuiesc și pe tata în direcția asta, dar el nu crede în ceea ce îi spun eu, de regulă, așa că am cam renunțat la ideea de a-l ajuta cu asta. Aștept să vină el să mă întrebe, dar până atunci am sfătuit pe cel care mi-a cerut asta, un pic cu disperare-n glas, fapt care îmi aduce aminte de modul cum pun eu problemele atunci când mi se ivesc.

Lasă un răspuns

