The Newsroom de România

După ce am revăzut la o altă vârstă seria excelentă The Newsroom US, declar, pe proprie piele, că mi-ar fi plăcut foarte mult să fi pus în scenă o mini serie pe această temă cu cei de la facultatea de jurnalism, pentru că, dacă nu am alte mijloace de a răzbate prin asta, ăsta ar fi singurul element de creație originală, ca și conținutul acestui blog, care ar putea să-mi aducă un strop de satisfacție în suflet că am și eu un mic rol pe această mare scenă a vieții, în episodul în care se prezintă tratamentul acestei meserii, despre care știu că aduce bucurie în mine,  iar asta e unul din puținele chestii de pe lumea asta duplicitară care nu se poate mima.

Dar poate încă nu s-au întâmplat toate chestiile de pe lume. Poate pe data viitoare o serie ca asta, mult mai scurtă, ar putea fi montată în cercurile noastre…

O să încerc, dimpreună cu un copil mic și deștept, să creionez un scenariu în zilele ce vor urma care va deveni scurtmetraj. Dacă ceea ce iese,merită să fie dat de știre, pe acest blog veți vedea fragmente din el și mai apoi scene din filmuleț. Sper să iasă pentru că e important. Nu vă faceți întrebări, nu se oferă nimic, e pe gratis, e un proiect mic, care sper că va avea haine frumoase.

Mi s-au închis ochii.

2 gânduri despre &8222;The Newsroom de România&8221;

Lasă un răspuns

