Coperta volumului meu

Vă prezint coperta mea realizată de Alex Voicescu de la Herg Benet, despre care nu pot spune decât că, pentru prima dată în viață, îmi place. Nu mai am nimic de adăugat aici. Cei care ați spus că veți scrie câte ceva despre volum, să știți că despre el este vorba. Să nu mai lungim vorba, zic.

ora alex

19 gânduri despre &8222;Coperta volumului meu&8221;

  1. Stare: Mă aşez în fotoliul roşu al cuvintelor sincere şi-mi voi căuta să tratez încrederea pierdută în om datorită OMului ce-l chem, un alt om cu aromă de poem. 🙂

Lasă un răspuns

