Zuckerberg poartă gri

Am auzit în dimineața asta știrea la radio, mă rog nu e o știre, e o informație devenită așa prin prisma importanței dobândite a persoanei care realizează acțiunea în cauză, dar stați, aici nu facem reguli de jurnalism, deși, știm din ce în ce mai mulți că ele nu există decât pe hârtie, conform căreia Mark Zuckerberg, fondatorul facebook, și al multor aplicații care pălesc în comparație cu acesta mega afacere, de aceea nu se amintesc niciodată, poartă în fiecare zi același tip de tricou gri pentru a-și simplifica viața și a nu pierde timp cu alegerea hainelor cu care se îmbracă, lucruri pe care le numește frivole și stupide.

Deși nu aș fi crezut vreodată că voi ajunge să scriu despre asta, a fost o declarație a lui care nu mi-a displăcut deloc, ba chiar am zis că e un om calculat și rațional, care e conștient pe deplin de ponderea lucrurilor în viața lui. E de bine, zic. Declarația despre care v-am spus

„Chiar vreau să îmi simplific viaţa, aşa că trebuie să iau cât mai puţine decizii posibile în legătură cu orice, exceptând modul în care pot să mă fac util într-o mai mare măsură comunităţii”, a spus Mark Zuckerberg.

„Sunt în această postură norocoasă în care trebuie să mă trezesc în fiecare zi şi să lucrez în interesul a peste 1 miliard de persoane şi simt că nu îmi fac datoria dacă îmi risipesc din energie pe lucruri stupide şi frivole din viaţa mea. Astfel, pot să îmi dedic toată energia pentru a realiza cele mai bune produse şi servicii”, a mai spus Zuckerberg.

Un gând despre &8222;Zuckerberg poartă gri&8221;

  1. Io, când mă trezesc târziu dimneața și tre să descui ușa Prăvăliei la fix, mă îmbrac în negru. N-am un milliard de suflete la care să mă gândesc,. Am în vedere programul afișat pe ușă. Eventual,câțiva țigani din cartier care vin cu un leu și vor să cumpere tot ce i-ar face bine, definitiv.
    Ideea e că mă îmbrac la repezeală în cea mai sonoră culoare, atunci când eu mă simt ca o vacă idioată, fiindcă m-am trezit târziu, la limita programului, care poate începe cu o cioară în halat flaușat, mov, care nu s-a trezit încă, dar o doare ceva.
    Și săracii pot face abstracție de culoarea în care se îmbracă.
    Despre bogați, ce să mai vorbim!
    Tipul care a născocit REȚEAUA ar putea să se îmbrace și în pielea goală; nimeni nu-l mai ia în seamă. VICTIMELE sale au cu totul altă ocupație în acut: cum să-și pozeze pisica și s-o dea numitor comun în rețea.

Lasă un răspuns

