Blogul e un organism viu

Blogul e un organism viu adică simte cu adevărat atunci când cel care scrie pe el, de fapt, nu prea scrie și mai mult folosește copy-paste de pe alte site-uri sau bloguri pentru a demonstra ceva sau pentru că el n-ar fi scris așa de bine precum a găsit sau pentru că e vorba de conținut unic care nu merită schimbat sub nicio formă.

De fiecare dată când postez câte un eveniment exact așa cum e anunțul său, autoritatea paginii mele scade cu o treaptă, dacă fac asta de două ori într-o săptămână, autoritatea îmi scade cu două trepte, ceea ce este destul de neplăcut, dar vine ca un duș rece vis-a-vis de forma în care alegi să-ți tratezi blogul. De asemenea, mai poți crede că asta nu contează, ceea ce poate fi foarte bine la fel de adevărat, dar e un risc și eu vi-l spun astăzi din ceea ce am trăit și am simțit, căci nu m-aș fi simțit în regulă să știu asta și să nu vă fi spus, chiar dacă e târziu și chiar dacă am revenit de la somn.

De asemenea, mă repet cu asta, știu, oamenii interacționează cu stilul fiecăruia de a scrie pe blog pentru că nimeni nu intră să citească, de exemplu, un comunicat de presă pe un blog, sau poate că ar intra dacă autorul ar comenta în stilul propriu evenimentul respectiv, în fapt, prezența comunicatului de presă pe blogul său. De asta oricine scrie în stilul său e mai apreciat căci subiectivitatea e regina supremă fără de care blogul nu ar fi un organism viu și pe care el însuși o ridică la rang de artă pentru că din asta este el compus.

Vreau să vă mulțumesc sincer pentru urările de ieri, le apreciez, mă simt onorat, flatat, mândru, recunoscător. Bună dimineața.

4 gânduri despre &8222;Blogul e un organism viu&8221;

Lasă un răspuns

