TVR mă prostește cu Smiley

Am încercat să mă uit la meciul de aseară pe TVR pentru că am lăsat cablul de laptop la capitală și acum sunt în blestem continuu. Dacă nu ai acces la Internet și ai nevoie de televizor, te duci naiba de tot, o iei razna, ce fel de droguri și pilule e în cutia aia că nu înțeleg, acum mai mult ca niciodată.

A trebuit să apelez la TVR. Asta e pedeapsa de pe lume. Să-l văd de șapte ori pe Smiley cu nenorocita aia de reclama a lui, cu cretinitatea aia pe postul public, în timpul unui eveniment de anvergura meciului de aseară, e prea mult. Pentru asta m-am supărat cel mai tare, adică cum iar cu Smiley, iar cu Telekomul, păi atunci de ce îi mai plătim? De ce? De ce să îi suport imbecilitatea lu unu care nu-mi place deloc pe postul public de Tv, adică nu al vostru, dragi directorași de la TVR, of și căte v-aș mai scrie dar bateria mea a murit, dar vă scriu eu public și direct altă dată.

2 gânduri despre &8222;TVR mă prostește cu Smiley&8221;

  1. Păi, parcă la postul national tv nu se întrerupeau programele cu reclame… De-aia mă și uitam la filme, uneori, la alea care-mi plăceau, că nu-mi frecau ridichea cu cel mai tare telefon, cu cel mai spălător detergent, cu cea mai înălbitoare pasta de dinți…
    La meciuri e altfel?

Lasă un răspuns

