Mulțumesc Mult Mama

Seara din spate a fost mai albă ca de obicei, nu mai știu dacă și cât am dormit, nu mai știu când am dormit lucid sau când am fost doar lucid, nu vreau să cred că cineva va spune despre mine că nu reflectez profund la aspectele care merită toate gândurile mele.

Astăzi, luni, de dimineață, pe când străzile dosite din capitală sunt încă umede și au încă multă furie de aseară, poate o să-ți povestesc și ce ai văzut la televizor, poate cândva, căci acum din alt motiv sunt aici. Am ajuns în momentul în care îți mulțumesc sincer și indirect, pentru modul cum te gândești de fiecare dată ce să îi mai pregătești copilului pentru a lua la capitala, ce i-ar plăcea să mai mănânce, cum îl întrebi mereu dacă a mâncat, modul acela care nu poate fi reprodus aici, e în fiecare dintre noi, nu de acolo nu se va șterge, cum te gândești să îl suni să vezi, pur și simplu, ce mai face, dacă îi e frig, dacă mai are are o bluză pe sub hanorac, dacă a dormit bine, dacă telefonul tău l-a trezit, dacă are ceva să-ți spună pentru că ești conștientă că pentru asta e nevoie de un clește puternic, dar niciodată n-ai renunțat s-o faci. Îl mai întrebi dacă îi mai este frică, încerci, deși mereu va fi dificil, să nu-l auzi cum repetă același disc cum că a greșit mult față de toți și a luat lucruri pe care nu le merita,

Îți mulțumesc pentru felul cum îi spui că hainele nu-l fac pe om, pentru puterea zâmbetului pe care o pui în fraza asta, pentru fiecare cafea, pentru fiecare masă pregătită, pentru fiecare umăr adus la mine, pentru fiecare haină curată, pentru fiecare cusătură aplicată fiecărei răni, pentru fiecare vorbă frumoasă pe care o spui pentru ființa drăgălașă. Știu că îți mulțumește și ea. Eu am ales să o fac în acest mod, deloc public, pentru că, în general, nu sunt mulți care și-ar vinde timpul pentru asta. La final, îți mai mulțumesc și pentru că nu mă lași, ori de câte ori îți arăt asta, să fiu un pesimist, ci mă vrei un pesimist care speră la mai bine. Astăzi e o nouă zi.

6 gânduri despre &8222;Mulțumesc Mult Mama&8221;

Lasă un răspuns

