Nesimțire cu diplomă de premiul I

Bună dimineața. Sunt cu adevărat revoltat pe mecanismele, câteodată, odioase prin care activiști din social media fraieresc pe față pentru că publicul nu gândește. Deloc. Punctual, mă refer la blogurile, aparent colective, prin care un băiat deștept, tipul de băiat deștept din construcția de autostrăzi, din spatele acestui blog, caută să găsească proști care să îi scrie pe gratis postările cu care el, și numai ființa lui penibilă, face trafic, urcă în popularitate, face bani, ca să fiu mai scurt. Fiecare dintre cele care scrie se simte plin de onoarea cu X că i-a dat o bucată să se exprime, l-a lăsat să guste din fructul lui dulce îngrijit de alți proști la fel ca cel de acum, îi popularizează blogul marelui șmecher peste tot pentru că sunt mândri că au primit și ei o felie din prăjitură.

Acum el știe exact cum se face în acest tip de blog al colectivului, unde conținutul vine de la useri iar el pune, firește, publicitate mascată și afilieri la drumul mare, în special de genul Black Friday și câștigă foarte mult pe spinarea oamenilor care nu vor în fel și chip să priceapă că sunt marionete și că cel din spatele blogului colectiv nu muncește pentru veniturile lui foarte decente, mai decente decât multe dintre veniturile din acest murdar social media, iar acum, pentru că este cu BlackFriday 2014, a venit domnul X la interviu mare și țanțoș cum că el nu vrea să facă bani din blog dar face pentru că mulți cască gura fără să înțeleagă de ce și cum se întâmplă lucrurile importante din publicitatea pe conținut sau, cum vreau să cred eu, în conținut, pentru că altfel lucrurile care fac obiectul revoltei n-ar mai fi mascate, ci la vedere.

Pentru mine practica asta este o mare nesimțire. Sper să înțeleagă cât mai mulți cum stă treaba pe aici și ce înseamnă conținut gratuit oferit băieților deștepți pentru plăcerea sau confortul lor. Vă rog eu, credeți ce vă spune ăsta mic, ratzone neînsemnat așa cum e el, vă spune pentru că îi pasă cu adevărat de oamenii care iau bani fără să muncească, practic nu fac nimic, doar încasează. Of.

4 gânduri despre &8222;Nesimțire cu diplomă de premiul I&8221;

  1. Da-ne un nume! :))
    Si eu am primit astfel de propuneri, eram atat de spectaculoasa si de geniala pentru aceia. :))
    Dar am refuzat, tocmai pentru ca si eu gandesc ca si tine.
    De ce sa fac continut unic cuiva? De ce sa-l ajut sa-si creasca blogul? De ce sa investesc in cineva cand post sa investesc in mine?! Ideile bune le pastrez pt mine. ABIA AM TIMP SA SCRIU LA MINE… 🙂

    • da, da si iar da, nu am primit acum, il stiu pe respectiv si acum l-am vazut intr-un interviu pentru ca nu-i asa, succesul trebuie prezentat ca sa aiba si mai succes., ii stiu politica si cred ca sunt mai multi, nu-mi place treaba asta, e foarte murdara

      • da, dar nu am cu sb nimic, el iti spune ce si cum, nu te obliga, iti spune ca e posibil, oarte fosibil, sa scrii de placere, e alegrea ta, dar nu sa zica ca ti face vreo mega favoare ca scrii pe un blog colectiv si ca-ti corecteaza articolele si ca-ti ofera ofera feedback, asta e prosteala pe fata, in timp ce el incaseaza cu publicitatea pe care n-are nici macar curajul sa nu o mascheze. patetic

Lasă un răspuns

