Caut WordPress de BlackFriday

Bună seara. WordPress-ul meu este rău și foarte rău cu mine, de vreo patru ore și ceva face pe inabordabilul, așa că m-am gândit că poate trebuie să-mi caut altul prin ofertele pe care toate magazinele de consum le afișează, dar apoi mi-am revenit și eu, el s-a ridicat din pat ca după boală, am revenit la ideea că sunt foarte dezamăgit de toți scriitorii de blog care au prezentat ofertele de blackfriday 2014 din oră-n oră de parcă erau rezultatele alegerilor de săptămâna trecută, asta pentru că ei au contracte directe cu magazinele de consum, asta e bănuiala mea, și certitudinea este că folosesc sistemul de afiliere, ceea ce mie, unul, nu-mi place deloc, deci, de la mine, orice ați vinde, eu nu cumpăr.

Să vă spun lucruri care contează. La metrou la Brâncoveanu un om voia să cumpere gutui, cred, chiar de la intrare de la metrou și nu știu cum a făcut dar i-au căzut 10 lei pe jos într-un colț, oarecum în fața picioarelor, ceea ce a făcut ca el să nu-i vadă. În timp ce își tocmea produsele, un tânăr cu haine foarte dubioase, se apleacă, ia banii, îl bate pe om pe spate, acesta se întoarce după ce l-a mai atenționat încă o dată, îi întinde banii, îi explică că sunt ai lui, omul nu prea crede, pune mâna în buzunare, se convinge, zâmbește, ia banii, mulțumește, tânărul dă din cap și coboară scările grăbit. Zâmbesc și eu în surdină, plec spre localitatea mea natală cu un gând bun.

Un gând bun vă doresc și vouă. Am renunțat să scriu despre modestia doamnei Iohannis, sunt destui care o fac, iar eu nu vreau să fiu ca ei, nu vreau să fac traduceri sau interpretări ale non subiectelor de semi-presă. Sper să scriu despre cât e de greu să scrii articole cu subiecte, de multe ori din aer, fără să ai o poză, fără să ai o informație de la un eveniment, o invitație la un eveniment despre care să scrii, fără să ai posibilitatea de a merge și a face reportajele la care visezi. Dar nici să le fac gratis pentru alții parcă nu e bine deloc deloc. Cu bine

2 gânduri despre &8222;Caut WordPress de BlackFriday&8221;

Lasă un răspuns

