Cafea fierbinte în ploaie rece

Pentru că mă urmărește imaginea unui om de ieri ce avea o cafea tare fierbinte într-un pahar cu capac și care mirosea într-un mare fel, m-am îmbătat din mirosul ăla și m-am trezit abia acum când am ieșit în realitate, mirosea profund dumnezeiesc, ardea ca o lumânare uscată, era vie cu siguranță, credeam că în perimetrul acela nu ma văzusem cafea niciodată, nu mai ascultasem cum ea se cuibărea la casa sufletului meu.

Ah, ce mult m-a încântat senzația aceea. Am acum, în pauză fiind, o cafea fierbinte în ceașcă, o cameră închisă ca mirosul să nu se ridice la cer, dar senzația lipsește cu desăvârșire, îmi e greu să recunosc asta, n-aș vrea să o fac, dar senzația NU este.Cu bine

Lasă un răspuns

