Nu suntem leneși, domnule Mîndruță

Lucian Mîndruță, aflat acum într-o postură de convingător fericit, după ce a fost un pion important în ceea ce privește voturile obținute de Iohannis pe facebook, unde, practic, a fost ascultat de mii de oameni, a reușit să facă parte, cu succes, din presa de convingere, deși cuvântul corect nu este convingere, este altul, îl știți dumneavoastră, a vorbit în direct la România Tv despre situația pe care a reușit să o creeze cu ajutorul tehnicilor de Social Media, pe care, recunosc cu sinceritate, le cunoaște extrem de bine, și cu ajutorul cărora a reușit să îi facă, în special pe tineri, considerând a avea nevoie de schimbare, acum mai mult ca niciodată, să voteze un președinte despre care nu știau nimic, care, practic, n-a spus nimic în campanie, pentru a fi împotriva oamenilor leneși și neisprăviți, așa cum veți vedea și dumneavoastră în transcrierea poziție sale din emisiune. Lucian Mândruță: „Cred cu tărie că stânga este o sumă de minciuni spusă leneșilor și neisprăviților pentru ca alții să se îmbogățească”

mand

Nu știu cât o să vă mai spun domnule, pentru că așa nu mai merge. Eu nu votez, nu am votat niciodată, nu am de gând să o fac, pentru mine, care nu dețin tehnici Social Media de pe un laptop, și, prin urmare, sunt sărac, Iohannis nu a câștigat alegerile, ci aparatul bine pus la punct al PDL, nu PNL, cum se cheamă acum, nici măcar Tăușence, ridicat la grad de comandat suprem în media al diviziei de online cu sloganul dezbină și cucerește, nu cred că a realizat nimic.Ați spus neisprăviți cu sensul de săraci, asta o poate vedea oricine, iar eu, în calitate de cetățean, iau atitudine față de asta, adică nu vreau să mă jigniți. Nu e corect. Poate mama sau tata au acest drept, dar dumneavoastră nu îl aveți. Acum o să spuneți că vă refereați doar la votanții PSD, dar eu simt că nu e așa, iar faptul că spuneți despre țărani că stau la birt și votează PSD mă face să cred că habar nu aveți ce spuneți. Poporul român muncește foarte mult și degeaba. Muncește zeci de ani pentru 300 de lei la pensie, e un adevăr, vi-l spun din familia mea, nu din auzite. Poporul român are cele mai mici ajutoare sociale din Europa.

Să vă spun o realitate înainte de a generaliza. Noi, ca familie, suntem neisprăviți, eu sunt un neisprăvit mai mult decât ei, nu am un loc de muncă, încerc să consum cât mai puțin, am o pasiune, însă, care mă ține în viață dar care consumă. Noi am muncit tot timpul acasă, 24/24, fără să realizăm ceva. Ai mei au locuri de muncă, dar  dumneavoastră nu știți ce e aia muncă, pentru că scrisul pe Facebook, din păcate, nu e o muncă, vin acasă și se iau cu alte treburi. Pe lângă asta, noi nu ne permitem absolut nimic. Abia ne permitem să plătim taxele și impozitele. Ai mei câștigă minimum pe economie după zece ore de muncă, la sfârșitul cărora se apucă, da, ați ghicit, tot de muncă. Noi suntem săraci, suntem neisprăviți, pentru că, cei ca noi, trebuie să vă susțină pe cei ca dumneavoastră, cei ca noi trebuie să vă plătească campania dumneavoastră de care sunteți mândru, campanie realizată cu cei care au protestat împotriva votului mereu, cei de la unitisalvam#, asta ca să nu aveți impresia că oamenii nu știu. Repet, noi nu ne permitem absolut nimic în țara asta, nu am așteptat niciodată ceva de la cineva, admit, cu tristețe, că noi nu trăim în anul 2014, ci în anul 1767, noi trăim ca atunci, atât putem noi să facem, pentru că viața este dură când nu se câștigă pe facebook.

mand 2

Acum știu că o să ajungeți și la B1, la Sorina Matei, unde veți spune ceea ce ați spus și aici. Eu, ca cetățean, într-o țară, aparent, democratică, unde dumneavoastră și cei patru principali activiști de pe facebook, ați ridicat sintagma statul de drept la rang de regină încoronată, nu doresc să mă jigniți, nici măcar puțin, din moment ce eu nu am votat și nu o voi face deoarece pentru mine partidele politice sunt la fel, doctrinele există doar în capul conducătorilor, iar situația grea este la mine, nu la dumneavoastră. Observați că am respectat o regulă uitată a jurnalismului, aceea în care se atacă ideea, nu persoana, iar pentru că ați spus că vă e greu să vă numiți jurnalist, cred cu tărie că orice ați face acum, nu se poate numi jurnalism, deși, recunosc cu simpatie, mi-a plăcut atât de TARE conceptul de la Schimbă vorba, era așa degajat, era așa departe de politică, de televiziune, era nou și proaspăt, dar am înțeles că oamenii se schimă și nu putem înțelege de ce, oricât am căuta. Cu bine.

26 de gânduri despre &8222;Nu suntem leneși, domnule Mîndruță&8221;

  1. Ratzone, aș putea să te întreb de ce dracu îi faci publicitate unui trist masturbator pe nume mândruță? Nițel mai jos promovezi cafeaua cibo, care e ok, nu e ca așternuturile alea tembele, din care se năpustesc flori și peisaje asupra ta, cât să/ți încurce somnul, să-ți bruieze visele.
    În România nu există stângă și dreaptă. Există o mafie poreclită clasă politică. Prima ei grijă e să fure inteligent cât e la putere, ca să-i rămână și pentru când ajunge în opoziție. A doua grijă e să fure consistent, ca să poată mânji generos și instituțiile statului intitulat în necunoștință de cauză ”stat de drept”.
    A treia grijă e să scuture fărămiturile de la masă către câinele de pază al democrației, intitulat Presă, care câine e format și din mândruți.
    Unde ne aflăm acum? Într-o țară oarecare, să-i zicem Mayonesia, în care candidează la postul de președinte un tânăr procuror acuzat și achitat de plagiat pe teza de doctorat (n.b.: în țara asta 99% din lucrările de licență sunt copiate după cele ale predecesorilor) și un sas primar de Sibiu, căruia noi îi zicem neamț ca să ne dăm bine pe lângă coana merchel, un sas care nu vorbește din motive numai de el știute, dar are mai multe case ca Năstase. Bun. A câștigat sasul. La urne, pe FB, în Diaspora. Deci, a câștigat sasul. A CÂȘTIGAT! EL ESTE!
    Ce contează ce-a zis mândruță?

    • poza e cu tchibo, nu e nicio promovare, e o chestie reala reala, reala
      conteaza ce a facut mandruta si ce a facut mandruta pt ca sasul sa castige, care nu vorbea pt ca nu stia ce are si ce nu voie sa faca/spuna de la taticul lui. eu m-am simtit foarte jignit de ce a zis omul asta. eu n-am zis niciodata de emisiunile lui din cada el de ce se ia de mine ca s sarac si prin urmare prost
      😦

  2. dedicatia mea pentru labuta-Mandruta: la munca ba!, nu la intins mana la partide sa livreze parnosul. in rest subventiile la stat sunt bune pentru salariul lunar al propovaduitorilor de doctrine, care au identificat dusmanii poporului: saracii si neispravitii; si asa iese bolsevismul din unii, pe neasteptate. maine poimaine tot democratii astia de carton, o sa vina cu idei totalitare.

  3. Il sustin toti bolsevici, hotii, si coruptii, din seria alora care s-au trezit in puf dupa „89, ca deh maica-sa a supt-o bine de la partid. Sa fii sarac in Norvegia e ciudat, in Finlanda nu esti lasat, dar sa fii bogat in Romania, ar trebui sa inalte un semn de intrebare, caci de unde? In rest toti asistatii sociali ce au primit case de la stat, taietorii de lemne care sa viseaza oameni de afaceri, sustin idei fasciste; tine de totalitarism sa renegi dreptul unei anumite categorii sociale sa voteze.

    • exact de unde?! din buzunarul nostru, indirect, fireste, la fel ca si costurile oricarei campanii
      pai casele se dau din pix pt ca ei au in posesie lucruri de care nici nu avem habar, bunuri mega importante iar unde nu e de ajuns, pt ca la ei e foamea mare, mai comanda ca sa platim noi, in rate, desigur

  4. In Egiptul antic cel ce castiga isi trecea numele si peste opera celui invins, ba ii pastra si stauile care-l intruchipau, doar se trecea numele castigatorului. Cam asa s-a scris istoria, dupa pofta celui ce a pus mana pe putere. Asa si la noi, daca a castigat Iohannis acum trebuie sa fim toti convinsi ca el e Alesul, coboratorul din zei iar „scribii” lui sunt pe picior de egalitate cu semi-zeii macar. Atata saracie si neputinta vad in jur ca nu stiu ce miracol ar putea sa faca dreapta si liberalismul sa schimbe fata tarii…

Lasă un răspuns

