Cât costă imaginea?

Bună ziua. Mă gândeam vineri, în metrou, când mă întrebam cum va fi acest sfârșit de săptămână pentru mine, dacă voi avea multă treabă, dacă voi avea multe gânduri care să mă ajute în aceste zile, la faptul că acum, în special în România, oamenii nu mai apelează decât la servicii de care au neapărată nevoie, mă gândeam că e greu să îți menții afacerea în timpul acesta, de orice tip ar fi ea, pentru că din ce în ce mai multe persoane își construiesc propria afacere, considerând, de cele mai multe ori, că pasiunea lor merită să fie transformată într-o meserie care să le aducă echilibru financiar, bucurie și satisfacție.

Nu e alt mod de a scrie despre asta, nu se pot folosi alte cuvinte, stările pe care le-am scris mai sus sunt autentice și pot fi întâlnite cu ușurință în viața tuturor celor care au ales această cale, a celor care, înainte de toate, și-au pus toată încrederea și toată priceperea pentru ca eventualii clienți să fie pe deplin mulțumiți, indiferent de condiții, și gata mereu să îi recomande la prietenii lor, care la rândul lor pot recomanda mai departe. La mine contează imaginea, iar ea, ca foarte multe lucruri, de altfel, se obține extrem de greu și se pierde extrem de ușor. Numai cei care și-au transformat pasiunea și priceperea în obiect de activitate simt asta pe pielea lor, noi, ceilalți, vorbim despre asta în teorie, dar chiar și așa, suntem siguri că avem dreptate.

Vă spun cu sinceritate că m-am gândit la un om pe care îl cunosc, care a locuit în localitatea mea când a fost copil și care, acum, locuiește la oraș și se ocupă cu fotografia și filmul de nuntă, am auzit că o face foarte bine, face asta, de mult timp, se pare că, în cercurile în care se învârte, e cunoscut ca un adevărat profesionist, unul care a reușit cu adevărat să-și trateze pasiunea ca pe o regină. Când am ajuns acasă i-am descoperit pe cei de la www.constantinbutucstudio.ro și am zăbovit preț de o jumătate de oră pe pagina lor pentru că am vrut să-i cunosc cât mai bine, am vrut să văd monstre din pasiunea lor. Apoi am văzut oameni fericiți că au apelat la serviciile lor, am înțeles că e greu să rămâi competitiv pe o piață, spre surprinderea mea și, poate, a multora, foarte competitivă, cu dinamism în raportul dintre cerere și ofertă, în care se cer cele mai înalte performanțe la cele mai mici prețuri, pentru că e frumos să recunoaștem că asta ne dorim, cu ardoare, cu toții atunci când e cazul să negociem pentru obținerea unei oferte mai bune.

6 gânduri despre &8222;Cât costă imaginea?&8221;

    • de acord, spun doar ca ele depind de factorii pe care ii uram, depind de infrastructura, desi, poate, la prima vedere nu pare, depind de accesarea corecta a fondurilor UE, pe departe, dar se leaga undeva clar, oricum e dificil sa te poti bucura de pasiunea ta

Lasă un răspuns

