Se donează pas cu pas

Bună ziua domnule Iohannis. Vă transmit aceste rânduri pentru că am înțeles că sunteți și președintele meu, chiar dacă eu nu am votat deloc. MI-ar plăcea ca staff-ul dumneavoastră de campanie să vă fi comunicat cât de bine ar fi ca banii ce rezultă în urma vânzării cărți dumneavoastră Pas cu Pas să îi donați, firește, în mod public unor familii satele din județul Maramureș care nu au deloc electricitate, în primul rând, iar mai apoi nu au mâncare, nu au nici cu ce merge la școală. Eu vreau să cred că sunteți președintele tuturor românilor, deci și al acestor oameni, care este posibil să vă fi votat acum. După calculele mele, cartea ar fi trebuit să fie deja la al treilea tiraj, în ritmul în care ea s-a vândut. Deci asta înseamnă cam 30.000 de exemplare nu? Dacă greșesc, accept orice corectură. Dacă o să spuneți că prețul cărții acoperă doar costul tiparului, atunci e cazul să vorbiți cu cei de la Curtea Veche, poate renunță la o parte din drepturile contractuale pentru o cauză nobilă.

cartea pas cu pas iohannis

Spun că ar fi ocazia excelentă să împușcați doi iepuri deodată. Nu o să vă spun cum se numesc ei, asta o pot face consilierii dumneavoastră, pe care am convingerea că i-ați numit deja, dar nu ați dat acest fapt presei. Eu o să mă preocup să ajungă asta pe pagina dumneavoastră de facebook, am văzut că persoanele care se ocupă de ea sunt chiar active, ar fi și culmea să nu fie active tocmai acolo dumneavoastră reprezentați schimbarea. Dacă îmi vor arunca postarea, voi mai încerca și în alt mod, mai întreb mai caut.

Am îndrăznit să îmi exprim dorința asta în calitate de cetățean și luând, totodată, și calitatea dumneavoastră de președinte în considerare. Știu că în calitatea de cetățean al acestei țări și doamna Livia Stanciu, de exemplu, poate avea comentarii legate de ce trebuia să facă guvernul, așa că această sugestie a mea nu cred că are de ce să deranjeze. Să știți că există un șef de stat care își donează 93 la sută din salariul său pentru că el poate să trăiască decent cu cei șapte la sută, și nu este vorba de un stat mare, ci doar de un stat mare. Cu bine.

16 gânduri despre &8222;Se donează pas cu pas&8221;

  1. Cremă și unguent, Ratzone, postul ăsta! Doamne, dacă ai fi nițel mai atent la topică și la punctuație, ai muta munții din loc. Dar așa sunt poeții: preferă să schimbe vibrația unei lacrimi în micul căuș al ochiului, decât să pună altă imagine pe retină.

    • topica poate sa fie oricum, nu am treaba cu ea. Unde am greseli de punctuatie?
      eu, daca am facut greseli, s-a intamplat pt ca atat m-a dus capul aici, nu e de la poetism
      saru mana

      • ‘Ai că n-am venit călare pe mătură să-ți caut nod în papură. N-am zis de greșeli în sensul GREȘELI. Mai zboară câte-o virgulă, luată de vânt, așa cred… Dar, firește, frazarea e ceva personal. ”mai întreb mai caut” Asta dacă ții morțiș să capeți un exemplu. 🙂
        Nu te zburli la mine! Tocmai zisesem că-mi place cam tot ce mârâi tu pe blog! …
        O dimineață bună și inspirată!

      • nuuuuuuuuuuuu, nu ma zburlesc, intrebasem asa incet si calm, nu m am agitat, e bine, daca va place, sunt onorat pentru ca asta conteaza. da, cate o virgula, mai taiem din ele :))

Lasă un răspuns

