Schimbarea morților pe pâine

Bună dimineața.

Este peste 12 noaptea, firește, nu am somn, nu pot. Am în cap o reacție, o frustrare, am în corp un glonț ruginit care îmi face rană și încă o rană pentru că nu pot să înjur, așa cum merită, de altfel, persoanele care au produs starea mea, dar vine el blogul pe domeniu propriu și promit solemn că le iau fiecare organ în parte la înjurături, repet, exact așa cum merită, cu fiecare persoană în parte, cu fiecare lătrau și manipulator, sau mai nou, model de jurnalist anchetat, cu fiecare funcție a conducătorilor, cu fiecare centimetru de piele  în parte, rugându-mă, în același timp, să citească cât mai multă lume ce scriu și să conștientizeze că am dat de dracu, și nu de acum, de mult de tot

Punctual, despre asta e vorba. Am votat schimbarea. Ea nu este. Nu este și pace. Am știut asta. Cică acum trebuie să așteptăm, trebuie să avem răbdare, avem răbdare dar pentru tot ce ne-ați făcut, nu vă iertăm, să vă ierte altcineva, așa cum absolut minunat spun cei de la Paraziții. Apoi dacă schimbarea nu vine de la cei pe care i-am votat, trebuie să facem noi ceva, noi să ne schimbăm, noi să fim altfel. Dar cine ne-a spus că va fi altfel și nu este? Adică s-a spus că va fi altfel, dar ca să fie altfel trebuie să ne schimbăm noi? Păi dacă toate astea au ținut și țin de noi, de ce am mai votat schimbarea dacă nu ea aduce schimbarea, ci noi? Nu putea să evităm tot circul și să ne schimbăm noi direct fără să acționeze, la nivel de pură propagandă, de care și nea Nicu ar fi fost uimit, toată această mișcare. Ne schimbam noi și gata, dacă schimbarea trebuie să vină de la noi. Eu cred că ne luați de proști, de neștiutori, de incapabili, abia aștept domeniul propriu să vă aduc ce meritați cu nume și prenume, să vă dau toată ura mea precum și o mare pedeapsă, aceea de a trăi o zi viața mea în ceea ce privește lipsa oricărei posibilități.

Dacă schimbarea e în noi, n-avem nevoie de voi, nu voi mă ajutați să îmi construiesc un public la scrierea mea, nu voi, nu voi, nu voi, totul ține de mine, voi doar ați avut nevoie de mine pentru o ștampilă dar eu dorm liniștit, n-am pus nicio ștampilă. Dorm pe dracu, numai răul de la voi îmi fracturează memoria, mi-o rupe, și-o aruncă la animale.

Lasă un răspuns

