Bă Telekom

Telekom tu ești setat pe mine sau ce dracu ai. De cinci zile, de luni adică, în absolut fiecare zi, fix la aceeași oră, dacă nu e aceeași oră e cu siguranță același interval de zece minute între 13: 40 și 13: 50, deci chiar pot să jur că ești cel mai de cuvânt la faza asta, doar că, vezi tu mare operator de linii telefonice, eu chiar nu vreau să-mi dai mesaje, pentru că orice mi-ai spune sau mi-ai vinde, eu nu cumpăr.

Mama îmi trimite în fiecare lună cinci euro credit, minutele mi se activează, nu am telefon cu Internet, nu am nevoie de mega de la tine, de aplicația aia gratis pe care o mai oferi, în concluzie mesajele tale doar îmi încarcă memoria. Și aici ca și aseară aș fi vrut să-ți pot transmite ceva de dulce, dulce așa ca de Crăciun ca să-ți meargă bine, cum face bine la operatori așa ca tine, dar ce să vezi, țin la acest blog cum ții tu morțiș să mă enervezi constant în mijloc de zi. Îți dai seama ce ar fi dacă aș fi așteptat și eu vreun mesaj important și aș fi sărit ca ars când auzeam vibrația pe birou, iar apoi cum îmi manifestam eu dezamăgirea pentru faptul că Telekom e ciudat de punctual și constant, deși nu-l cheamă nimeni. Hai că poate îți pun postarea pe pagină

6 thoughts on “Bă Telekom

  1. Poate le esti simpatic …. nu te mira asta patesc si eu la 3500km departare de Romania pentru ca nr. este activ si il tin intr-un alt telefon … deci ce fac mi se pare o chestie fortata …si asa ajuta sa plece lumea de la ei la alti operatori .

Lasă un răspuns

