Durerile de spate avansează

Să tot fie cam vreo luni de când mă cert îngrozitor în fiecare zi, dar mai ales în fiecare seară, cu durerile de spate. Nu vor s–mi dea pace. E drept că eu nu le-am oferit decât tratamentul obișnuit din aceste două luni, mă refer aici, bineînțeles, la programul meu format din stat pe scaun la calculator în timpul săptămânii și din muncă fizică în weekend, muncă la care, deseori, am senzația de neignorat că am îmbătrânit și că sunt mai slăbit ca niciodată, senzație pe care o am și în acest moment.

Ieri, când trebuia să plec spre București, mama și-a amintit că are prin geantă, pe undeva, bine pus, un bilețel pe care își notase un tratament pentru durerile astea în formă continuă. L-am găsit, l-am descifrat cu greu, tratamentul de care îmi vorbise se numește tratament Ormus, tratament despre care mi-a prins foarte bine să citesc mai mult pentru că se pare că îl voi întâlni mai curând decât m-aș fi așteptat pentru că nu văd niciun chip să obțin o mică reducere din partea durerilor mele de spate, dureri sănătoase și puternice, așa cum orice persoană care comandă un produs pe site și utilizează, firește, codul Reducere, poate beneficia de reducere , aspect care pe mine mă bucură fiindcă mă face să văd ca fiind mai ușoară achiziționarea unui astfel de tratament naturist.

Acum treaba stă în felul următor. Eu nu am pus niciodată preț pe sănătate, nu mi-a păsat mai deloc, dar, de la o vreme încoace, nu mai sunt chiar așa. Încep să înțeleg că nu e bine să te doară capul, măseaua, spatele, indiferent despre ce e vorba, e cel mai rău lucru care ți se poate întâmpla, e starea aia în care nu mai vrei nimic, nu mai simți nimic, nu mai contează ce se va întâmpla peste cinci minute, nu te mai poți mișca ca să ai putere să ceri ceva, vrei doar să-ți treacă durerea și apoi îți spui că orice va veni, va fi mai ușor de trecut.

Foarte tare mă supără când nu pot să stau mult într-o poziție, mă agit, mă mișc dintr-o parte în alta, din pat pe scaun, din scaun în cele trei poziții ale mele de apropiere față de calculator. Merg în pat, acolo găsesc două poziții în care mă mișc tot timpul, mai iau o pernă, mai scot o pernă, ca să mi se schimbe poziția spatelui, că doar nu de drag. De când scriu acest articol am schimbat trei poziții pentru spatele meu și tot nu îi place, îl simt, e nemulțumit. Eu am găsit și produsul pe care să-l accesez, doar că la mine socotelile de acasă nu prea se potrivesc cu cele din târg, dar totuși, ceva trebuie să se schimbe, iar dacă asta ar fi mai repede decât mă pot mișca eu câteodată, ar fi excelent, Ziua bună

4 gânduri despre &8222;Durerile de spate avansează&8221;

  1. Ai zbărcit-o, Ratzone.! Dacă vrei să rămâi credibili și proaspăt în conturul tău, nu-ți revărsa asupra acestor paiațe întreaga ta ființă.
    Promovează orice, fiindcă iei bani, dar nu promova escrocheria de minimă rezistență. Mai sari peste-o masă și NU face asta!
    E oribil să-ți cer așa ceva. Pentru că eu, când n-am nimic în frigider, am brânză și ouă. Și pâine.

    • stiti ca eu nu ma supar pentru ca inteleg anumite chestii. vreau doar sa va spun ca pe mine chiar ma doare spatele
      p.s. candva o sa dispara toate aceste tipuri submediocre de a face o chestie, vorbesc un pic codat, intelegeti, iar daca ma supar altfel, poate chiar de maine

      • Și pe mine mă doare coloana vertebrală. Des. Cu ocazia zilei naționale am avut un junghi intercostal atât de nasol, că nu mă lăsa să respir.N-am avut decât un Diclofenac Duo în casă (alooo? Brystol, se-aude?! 🙂 🙂 :), L-am înghițit și-am supraviețuit până azi, când m-am adăpat cu Clorzoxazonă. O face o firmă ungurească atât de ieftină și de bună, că n-are nevoie de reclamă. Dai câțiva lei și-ți trece. Orice.
        Ratzone, potenții ăștia care vând apă de ploaie și ninsoare topită la flacon cu dispersor și au mărturia unui mare vindecător chinez că vindecă orice….
        Doamne, Ratzone, și dacă te-ar plăti cu greutatea ta în aur pentru o mică postare, EVITĂ-i! Căci te faci complice la escrocherie d-aia majoră. Din categoria prostește-i pe proști. Și aruncă-i și cățelușului care te-a ajutat un cotor de măr. Șefu, cățelușii nu mănâncă resturi de mere! Lasă bă, că a fost o figură de stil: cățelușu e om. Flămând.

      • as mai adauga dar e cam radiografia completa.
        imi pare rau ca ai probleme cu coloana, de asta imi pare tareee raaauuuu
        referitor la postare, e adevarul, accept, o sa il mai schimb incet incet. o sa vedeti

Lasă un răspuns

