Magic

Avem nevoie intensă și ,poate, continuă de a visa cu ochii închiși. Când e prea multă noapte în noi, strada nu mai e albastră, luminile nu se mai aprind, corpul nostru nu mai luminează, nu mai are putere, e ca un lac în care lumină strigă cumplit de încet, e o imagine absolută din Călăuza pe care atât de puțini o înțeleg.

Ai nevoie să ieși din asta, îmi spun de fiecare dată în oglindă, cred că învăț din asta, îmi dau cele două palme de control, mă îmbrac, trec să te iau, nu urc, te aștept jos, mergem să uităm, avem hainele la fel, nu vorbim, între noi vorbele s-au rătăcit și nu vor să afle dacă mai știu drumul de întoarcere. Mergem să ne pierdem printre stări, printre obiecte, printre motive, printre lucruri care au viață, alegem unele la care sunt promoții speciale, ne amintim că le-am văzut pe site, mergem ca într-un corp de iluminat de la magicled pe strada pe care mergeam doi, vorbim fiecare cu un bec în față pentru că doar așa ne putem ascunde unul de altul fără să ne asumăm curajul de a recunoaște cât de naivi suntem. Hai să ne pierdem printre lumini, printre panouri, printre becuri, printre benzi.

Îmi amintesc cum am mers pe bulevardul Ion Mihalache când nu știam ce poate să apară, când nu știam de ce e nevoie ca să aprinzi lucrurile care ne scapă acum printre degete, care se uită acum în showroom-ul în care ne-am lăsat hainele să ne poarte corpurile printre lumini care se desfac și se beau dintr-o înghițitură.

Am obosit. Mergem la casă, ne împachetează produsele, au trecut două ore și treisprezece minute, e mult de când am crezut că mergem să ne amintim cum am ieșit prima dată, nimeni nu uită asta, doar se amăgește într-un mod, deopotrivă, bizar și infantil, e ca și cum te-ai preface că trăiești în lumea virtuală atunci când ți-e frig în singurătatea ta și încerci să pui cât mai multe haine pe tine pentru ca să acoperi golul.

Acum nu mai e nevoie să urc pentru a te ajuta. Cineva te așteaptă deja în locul acela.

2 gânduri despre &8222;Magic&8221;

Lasă un răspuns

