Cine nu plătește consumația?

Bună ziua. Încă mă dreg și o fac cu lucruri și oameni frumoși, cu idei, încerc să mai uit din mizeria din lume, poate, să o las în spate, să mă descotoresc de ea, îmi propun, măcar pentru timpul în care scriu despre asta, să nu mai gândesc negativ, să găsesc răspunsul la întrebările care mi-au ținut de cald în noaptea trecută. Gata.

Am găsit astăzi un concept nou, fresh, cald, calm, curat, cu minte și suflet, cel puțin eu am încredere în el într-un mod total. Locul se cheamă Seneca AntiCafe, este primul loc altfel pe care îl văd și despre care nu s-a scris aproape deloc în raport cu valoarea ideii. Este locul în care sunt sigur că aș vrea să lucrez, este cu siguranță un aer nou pe piață.

Ce îl face altfel?

Aici nu se plătește ceea ce consumi sau ceea ce utilizezi. Aici se plătește timpul cu 8 lei pe oră. Și chiar poți să faci orice care ține de bun-simț și de un nivel decent de cultură și mediu. Pentru că îmi place descrierea aceasta de pe site-ul acestei locații, o voi pune aici

SENECA ANTICAFE este un spațiu gândit pentru lucru si relaxare. Te simți precum acasă. Aici poți să lucrezi la proiectul tău sau să înveți pentru examene, să stai cu prietenii de vorbă sau să citești, să participi la un workshop sau să-l organizezi. Avem spații speciale pentru fiecare din aceste activități.

Platești timpul si te poți folosi de spațiu în care găsești:
ceai și snackuri la dispoziție, jocuri de masă, cărți, reviste de specialitate, acces la bibliotecile universitare, mese de lucru, proiector, scaner, împrimantă și Wi-Fi

Pentru că dorim să vă simțiți ca acasă, puteți aduce mâncare si băutură non-alcoolică.

În timp ce scriam acest articol m-am gândit să vă întreb dacă sunteți de părere că acest loc este potrivit pentru lansarea volumului trei al meu? Și, în funcție de asta, voi încerca să fac demersurile necesare, pentru ca acest loc să-mi fie gazdă. Eu cred în el, acum să vedem dacă și el crede în mine. Până la lansare, eu o să merg aici să mă inspir, să văd publicul de aici, să văd energia acestei echipe, să văd o schimbare de care nu credeam că voi auzi.

13 gânduri despre &8222;Cine nu plătește consumația?&8221;

Lasă un răspuns

