Late-night show

Bună seara,

Mă gândeam așa la acest ceas tăcut de seară cum ar fi să avem o televiziune de calitate care să ne ofere un late-night show așa cum este el lăsat pe acest pământ, o televiziune la care oamenii din emisiuni să nu fie din politică, poate un fel de format ca la Profesioniștii, doar că un pic mai modern, cu dinamism, cu zvânc, cu muzică, cu oameni în platou care să aplaude doar când vor ei, nu să fie cineva care să le spună când să o facă, și să se afle acolo, nu pentru cei 30-40 de lei pe care îi primesc la sfârșitul emisiei de la agenția de casting prin care au venit, ci pentru că acolo vor să fie și să facă din asta o bucurie și o onoare.

Mă gândeam cum ar fi dacă televiziunea sau oamenii din ea chiar ar vrea să realizeze emisiuni memorabile cu oameni care au ceva de spus, care fac artă, muzică, actorie, pictură, cu oameni care vor rămâne, cu un grad ridicat de cultură, o emisiune de forță, cu umor bun, spontan, progresiv, cumva, carismatic, dacă se poate spune așa, fiindcă eu marșez pe ideea că mă simțiți când spun asta, că simțiți gustul puternic, dar nu amărui, al unei emisiuni pe care lumea s-o aștepte ca pe pâinea lui Dumnezeu, și care, eventual, să înceapă fix la ora 00:00.

Mai cred că o astfel de emisiune nu poate fi creată pe un post TV cu datorii enorme la Stat, asta ca să presar și o vorbă din actualitate. Mai CRED că o emisiune puternică așa cum ar trebui să fie asta de care vă spun, nu ar trebui să aibă un patron care încearcă să apeleze la autorități pentru a i se șterge datoria de la buget, cred că un late-night show adevărat are demnitate și reprezintă o marcă care se vinde pe sine pentru că oferă exact ceea ce este, nu oferă iluzii ca semi-emisiunile din grila posturilor TV de la noi. Seară bună

8 gânduri despre &8222;Late-night show&8221;

  1. Cu televizorul m-am certat de câțiva ani buni, însă, chiar și așa, nu mă pot abține să nu urmăresc „Profesioniștii”. Mi se pare cea mai de bun simț emisiune la ora actuală, iar pe Eugenia Vodă o sorb din priviri de fiecare dată.
    Eu cred că oamenii din fața televizorului au nevoie să li se șoptească povești de viață, experiențe mai mult sau mai puțin frumoase, care să-i scoată din starea de amorțeală care i-a cuprins. Eu așa-mi imaginez formatul emisiunii ideale: ca atunci când stai într-o cafenea de unul singur și, fără intenție, auzi ce-și spun doi oameni la masa de alături. Și-ncepi să și asculți, nu doar să auzi. Pătrunzi în povestea lor, te regăsești acolo într-un fel sau altul, iar la sfârșit, ieși din ea total schimbat. Emisiunea Eugeniei Vodă se pliază foarte bine pe ceea ce tocmai am spus, căci scoate omul la iveală, nu doar profesionistul din om. Însă aș mai adăuga unele artificii, dintre cele pe care le-ai menționat mai sus, tocmai pentru ca totul să fie perfect.
    Azi e sâmbătă. Sunt fericită. 🙂

Lasă un răspuns

