Omul cu arma la gât

Bună dimineața. Am avut această postare în cap, n-am putut dormi fără să o scriu. Sau să mă scrie ea pe mine, nu văd mare diferență. Am început să scriu pe blog exact ca într-un document word, am postat suficiente poeme necoapte încât aș fi putut umple două volume. Oamenii îmi ofereau reacții, asta m-a ajutat, m-a ținut pe linia de plutire, m-a făcut să cred că exist. Am cunoscut oameni fără de care viața mea de acum nu ar fi fost, asta e cel mai important lucru pe care blogul mi l-a adus. Mi-a adus oameni care mă cunosc, mi-a dat, pentru minutele în care le scriu lor și îi scriu blogului meu, încredere, liniște, pasiune, curaj. Mi-a dat mult curaj blogul. Va rămâne special pentru mine, va purta titulatura de blogul meu de suflet.

În 2012 nu mă gândeam că voi scrie atât de mult dar blogul acesta este o parte importantă din mine pentru că eu am terminat jurnalismul, deci voi fi mereu fără un loc de muncă, fără să am vreo calificare sau experiență, sau vreo șansă de a face ceva în domeniul meu, deși îmi doresc intens să fac adevăratele știri, să produc conținut media și să nu fiu un oarecare, să dau informația, nu comentariul, să fiu emisiunea de seară sau matinalul de dimineață, nu vreau să fiu oarecare, mă mint că într-o zi voi face un late-night show care să conteze și prin asta voi face să conteze și locul în care se va produce.

Am început să înțeleg un pic din social media cu ajutorul blogului, să înțeleg ce înseamnă o campanie de blogging, cine sunt oamenii din spatele blogurilor, ce sunt ei în viața reală, ce înseamnă vizitele pe blog și cum fac ele ca această ocupație să poată fi decentă din punct de vedere al traiului zilnic. Am înțeles cum se construiește autoritatea unui blog, cine o măsoară, cine are nevoie de ea, la ce ajută și cum poți scrie în caz că vrei să fii citit. Am înțeles cu ajutorul blogului că ratzone nu poate fi niciodată un nume de blog pe domeniu, am cercetat, l-am descoperit pe cel adevărat, va fi și va aduce conținut video în timp real, o idee pe care o am expusă cu mijloace puține și, sper eu, rezultate semnificative.

Am început să cunosc oameni care cunosc oameni, am văzut că relațiile de acest tip contează și durează. Pe scurt, despre blogul meu aș spune că îl iubesc pentru că m-a învățat și mă va învăța mereu lucruri utile, așa cum, unul ca mine, are cu certitudine nevoie. Vă mulțumesc dacă ați citit până aici.

Lasă un răspuns

