Cum a fost ziua ta?

Bună ziua, deși e seară, deși din bună ziua n-a mai rămas decât numele. Vreau să te întreb cum a fost ziua ta, cum a fost acest luni pentru tine. Răspunde la această întrebare și, șoc, nu vei câștiga nimic, poate vei avea șansa să faci o comparație cu a mea, dar nu garantez. Deci, dacă ai trecut pe aici, nu uita să răspunzi cum a fost ziua ta, sau cum crezi că va fi în continuare. Ziua de luni, cred, că este mai importantă decât toate celelalte la un loc pentru că ea dă tonul, ea stabilește ce și cum va urma după ea, dacă vei avea control asupra celorlalte zile, dacă se poate spune, încă de pe acum, cum vor fi celelalte, dacă se poate și mai bine, sau dacă se poate și mai rău, iar în cazul acesta, pardon ăsta, ca e luni și am dreptul ăsta, cam cât de rău.

Eu vă mulțumesc anticipat pentru fiecare reacție în parte. Sper să fie măcar una ca să am ființa împăcată că totul a fost recepționat așa cum mi-am dorit.

P.s. Să fiți deștepți și fără frică

33 de gânduri despre &8222;Cum a fost ziua ta?&8221;

  1. Am muncit. Nu mult. Plăcut.
    Sunt o pensionară cu clienți la terapie, cu activitate de trainer in câte un weekend. Care mai și scrie.
    Îmi cam stabilesc singură obiectivele.

    O zi frumoasă, aș zice. Ca mai toate zilele mele, acum.
    Înainte, când depindeam mai mult de alții, mă străduiam să o fac măcar un pic mai frumoasă și uneori chiar reușeam.
    Of, sunt atipică!

  2. ziua mea de luni a fost frumoasă per ansamblu: am dăruit cuvinte, am şlefuit şi postat un poem despre jibrael şi aripile lui (deşi, în contextul veştilor triste aflate- un blogger care s-a stins prea repede- poemul capătă o cu totul altă nuanţă), am trimis urări cuiva născut astăzi (şi am făcut astfel o mică bucurie).
    am citit texte frumoase, am muncit, am mâncat ciocolată, am zâmbit.
    iar acum mă pregătesc să petrec o seară cu maya… să terminăm amândouă de împletit… 🙂
    cum a fost ziua ta?

  3. Ziua de luni e întotdeauna un început de săptămână curat, dupa care vin celelalte zile şi o murdăresc, azi s-a respectat, sper să rămână la fel. 🙂

  4. Sa speram ca nu-i adevarat ca asa cum incepi saptamana, asa o termini. A fost naspa rau!!!Parca toata lumea a acumulat nervaciuni in weekend si acum a simtit nevoia sa-si reverse preaplinul pe toata lumea. Dar…am supravietuit! 🙂

  5. pe scurt… nu am telefon… ghici ce.. am nevoie de tel ca sa ma angajez. a da.. nu am platit chiria.. deja sunt la cutite cu colegul de apartament si cu proprietarul. Dorm la birou… acces la net limitat. sa continui? a da.. inca o zi in care am trait cu un leu in buzunar! life is beautiful :))) NOT!!!

  6. Ziua de luni începe duminica la prânz. După ce mănânc, realizez că nu mai știu ce trucuri să folosesc ca să mă gândesc la altceva în afară de faptul că mâine e luni.Din când în când mă uit la cer. Complotistul dracului, care se întunecă pe tonuri certe de culoare, adică acum e albastru onest, peste un ceas e cenușiu ca înaintea furtunii!Ttrag nădejde zece secunde că poate urmează totuși o furtună sau e o ploaie torențială în pregătire, dar pe urmă realizez că nu se înnorează, se înnoptează. Adică se face luni. Și ca să nu mai asist la cerneluirea asta sadică și sacadată, mă culc. Și mă trezesc aproape fericită, sub un soare portocaliu (plafoniera) Fericirea durează 5 secunde. Atât îmi trebuie ca să-mi amintesc că, oricât ai putea fi de norocos vreodată, soarele răsare cel mult pe strada ta, în niciun caz la tine pe tavan. Deci e noapte. Mă uit pe geam. Blocul de vizavi arată ca un rebus de-ală cu cuvinte lungi, greu de rezolvat. O fi opt seara? O fi. Altminteri, rebusul de peste drum ar fi mai bogat în pătrățele negre. Beau o cafea. Se face nouă. Mă uit la un film din care nu înțeleg nimic, fiindcă mă gândesc tot timpul că 1) n-am fir de somn în mine și 2) iar nu pun geană pe geană până la patru dimineața, de nervi că e aproape luni și uite că nu dorm. Și nici nu pot să iau un hap de dormit, că pierd startul. La patru dimineața iau un sfert de hap și mă adoarme oftica și efectul placebo al sfertului de hap.
    Pe urmă e șase dimineața, e luni, altă cafea, alte țigări, Mă lupt până la șase jumate cu dorința de-a suna pe careva să-i zic că mi-e rău, că întârzii, că să nu conteze pe mine, apoi îmi amintesc că sunt singură pe tură, că trebuie să descui la opt, fac un duș, mă îmbrac și ies în stradă cu pleoape de șmirghel peste niște ochi care nu vor să vadă nimic. Îmi pun melodia preferată de pe cd, aia care e mai disperată decât mine însămi, Ies în bulevard și văd puzderie de mașini cu șoferițe care se rujează în retrovizoare la semafor. Vioaie. Închid ochii și stau așa până mă clazonează din spate. E verde. La intersecția Văicărești cu Tineretului fac stânga și de-aici încolo lunea mi se așterne în linie dreaptă, orice truc aș inventa eu.
    Numai că acolo, sub pod, e băietanul care vinde ziare. N-am cumpărat niciodată de la el, dar mă știe și mă salută. Și mă gândesc – băi, frate, ăsta e aici de la ȘASE DIMINEAȚA. Ziua lui de luni a început când înghițeam eu sfertul ăla bășit de somnifer, ca să dorm nițel. Pentru copilul ăsta e LUNI în fiecare zi. Pentru mine, doar azi, Ias’, c-oi scoate-o cumva la capăt. La prânz, rup ușa, intru-n casă și mă culc. Numai că nu fac asta niciodată lunea după amiază, fiindcă urmează marți, și marți nu e decât o amărâtă de zi oarecare, ca miercuri, ca joi…

    • saru mana.
      din primul cuvant citit am gandit ca aveti fler de prozatoare, dar asta nu va schimba ziua de luni va arăta la fel, marți va fi la fel ca acest
      când ați zis de baietanul ala, mi-a cam venit sa plang, m-am gandit ca ala voi fi eu și de mine va scrie, peste zece ani, cineva la fel, timp in care mi se vor fi dus toate dorintele undeva de unde nimic nu se mai intoarce
      ZIUA DE luni…

  7. Biata zi de luni!

    Ce vină are ea că urmează după două zile în care lăsăm garda jos aproape cu totul și că stă în fruntea zilelor lucrătoare? Oare ea, ziua de luni ce spune despre noi?

    Au fost vremuri în care în ziua de salariu aproape toți din birou rămâneam după orele de program pentru că nu veniseră încă banii de la bancă și nu puteam pleca acasă fără salariu. Colega noastră Rodica era singura care pleca fix la terminarea programului.

    Odată, intrigată am întrebat-o dacă ea nu are nevoie de bani, cum de nu rămâne să aștepte și ea ca și noi.
    Mi-a răspuns că nu-și cheltuie niciodată toți banii pe care-i câștigă într-o lună și așa nu rămâne niciodată descoperită, deci nu este nevoită să aștepte.

    O avea vreo legătură cu întrebarea ta?!

    • nu are direct, nu am acel job, nu am deloc unul, dar mi-l doresc, nu neg asta. va multumesc pentru ce mi-ați spus aici, ziua de luni e o direcție în sine mai cred că este o temă bună de discuție dacă există persoane pe lumea asta care să nu stea peste program în ziua de salariu.

  8. Am pictat flori pe pereți duminică, ca să astup florile de mucegai, iar azi am stat du ochii pe pereți, ca să văd dacă mi-a scăpat vreun fir de mucegai neacoperit cu tempera. S-a rupt perdeaua după ce am spălat-o și azi am împarțit-o în trei bucăți: arată mai bine decât înainte. Am călcat 4 ore la ea, are 8 metri. Apoi am mers în oraș, mi-am drămuit ultimii bani: un pachet de tutun, mâncare pentru Jora. La ora asta beau cafea și îl aștept pe marți. Cam atât…

Lasă un răspuns

