Dragă Doamnă

Bună dimineața. E devreme sau foarte târziu, nu mai pot procesa așa cum trebuie. Vreau doar să vă spun, dragă doamnă Daniela Toma, că îmi doream foarte tare să vin astăzi să mă întâlnesc prima dată cu, știu sigur, excelenta dumneavoastră carte, Ziua când am semănat cu tine.

Dar m-am stricat, adică am intrat în starea de legumă, în starea de amorțeală, în starea de confuzie, de frică, de neputință. Scriu aici pentru că acesta este colțișorul meu, aici mă simt în siguranță, nu pot ieși în locuri publice, nu pot vorbi cu oamenii când am starea asta. Așa a fost dintotdeauna. Nu am răbdarea necesară s-o fac, nu am răbdarea să ascult, nu am starea necesară să scot un cuvânt, am căștile pe cap, mă protejează, mă simt ca într-un cinema, stau singur și văd cum rulează filmul meu în fața mea, un deja-vu straniu, simțeam să vă spun asta.

E frustrant să te gândești atâta timp că vei merge într-un loc și apoi să pici, așa cum mi se întâmplă mie destul de des. E greu să trăiești în starea mea, dar e o consecință a faptului că nu sunt mai mult, e un zid de melancolie care se dărâmă de fiecare dată peste inima mea crudă. Dacă vreți să mergeți la un eveniment, deopotrivă literar și muzical, vă rog să-mi lăsați un comentariu și de îndată vă voi scrie adresa. Vă garantez că merită. Să nu faceți ca mine, să vă păstrați optimismul și speranța, răbdarea și calmul.

Aș mai scrie dar mi-au înțepenit degetele, sunt grele, orele sunt mute, sunt lungi și nu se învârt. Dacă ar fi fost chiar lansarea mea, aș fi anulat-o pentru că nu m-aș fi simțit apt să fac asta. Sper să nu vă supărați prea tare pe mine și să ies din starea asta în doar câteva zile. Dacă ar fi doar două sau trei, ar fi un miracol. Să aveți poftă la cafea.

Lasă un răspuns

