Picioare reci și durere de cap

Bună dimineața. Sau sper să fie așa când o să citiți. Am zis să vă spun câte ceva despre mine, acum că mi s-a risipit somnul pe la 12 și de atunci s-au mai agravat lucrurile pe care vi le-am pus în titlu. Nu știu cum să spun asta, așa că o voi spun direct: eu am picioarele reci tot timpul, am mâinile reci și am fața rece, exact în această ordine.

Acum motivul pentru care se întâmplă asta îmi este total necunoscut. La mine așa a fost mereu, m-am cam obișnuit cu asta, dar, în seara asta, e ceva mai rău ca de obicei, adică mi-am simțit picioarele atât de reci încât mi-am mai luat o pereche de șosete, iar după un timp, în care, firește, că asta n-a fost de ajuns, mi-am luat ghetele în picioare, m-am așezat pe scaun, m-am îmbrăcat ca de ieșit pe afară și m-am pus la calculator ca să scriu asta.

O să ziceți că sunt nebun și că trebuia să merg în pat și să mă învelesc dublu?

Dacă ziceți asta, e ok. Nu pot merge în pat pentru că de la frig pe mine mă doare capul iar când se întâmplă asta e foarte nasol. Nu știu la voi cum e durerea de cap, dar pe mine când mă doare capul mă agit teribil, nu pot sta locului, nu pot sta în pat, parcă îmi îngheață și creierul, mă fâstâcesc tare de tot, vorbesc cu durerea de cap și îi cer să plece de la mine că nu i-am greșit cu nimic și că sunt băiat bun. Chiar fac asta. Acum am adăugat și un ketonal forte la starea și aștept. Dacă aveți sfaturi privind faptul că am tot timpul picioarele reci, m-aș bucura să le împărțiți cu mine.

P.S. Foarte important: este bine pentru mine când cineva îmi dă un share pe facebook, sau pe orice tip de rețea, sau un reblog pe wordpress, pentru că asta ajută ca textele pe care le voi scrie să devină mai mult povești frumoase decât articole tehnice. Eu urăsc articolele tehnice pentru că sunt slabe, seci, plicticoase, monotone, greu de scris și ușor de uitat. Mulțumesc. O zi bună.

4 gânduri despre &8222;Picioare reci și durere de cap&8221;

  1. Pana pe la vreo 30 de ani am fost o friguroasa, dormeam cu sosetele in picioare; dar acum nu suport caldura, dorm intr-un tricou si neaparat cu genuchii dezveliti. problema o circulatie periferica proasta, degeaba iti pui bocancii daca sangele nu circula cum trebuie. Cat priveste durerile de cap… sunt tatal si mamal lor! Chiar acum simt cum imi crapa creierii, mai am putin si termin tura de noapte, abia astept sa ajung acasa si sa dorm. Eu iau ibuprofen sau ketorol, beau pepsi si ma leg la cap ca un ninja. Nu-i mare lucru, dar e pe principiul „cum n-ajuta, nici nu strica”. Dar sa nu incerci sa-ti incalzesti picioarele cu bai fierbinti, o sa-ti faci mai mult rau. Sanatate multa iti doresc!

    • le pun pe calorifer caci atunci cand fac asta mi-e bine. si eu am fost prietenul cel mai bun al durerilor, al pastilelor fara numar dar ne-am despartit mai demult si ma bucur de decizia me

Lasă un răspuns

