Ziua care lovește cu pumnii

Bună seara. Astăzi am o dimineață bună, am postat un status bun pe facebook, nu m-am mai speriat, m-am gândit că se poate, asta m-a bucurat, m-am gândit la planurile mele, doar că am fost orb și nu am văzut că asta nu se poate despre mine, pe urmă a venit seara, care m-a bătut până m-a lăsat lat, după care am ajuns din nou la ideea că nu-mi pasă dublată de lipsa curajului meu. Nenorocitu.

Mama ta de zi de marți, n-o să te iert, o să te țin minte și n-o să-ți mai vorbesc, o să-ți fac un x în calendar, să te înveți minte altădată să mai dai așa în mine, asta dacă va mai fi cazul. Poate pentru că am fost un pic bine de dimineață, s-a întâmplat asta. Cert e că de aici nimic nu mai duce nicăieri.

Dacă starea asta devine mai puțin apăsătoare sau dacă devine oarecum suportabilă voi mai scrie ceva, poate chiar povestea pe care am schițat-o aseară în cap, dar sunt slabe șanse. Dacă nu, o să încerc să îmi fac curaj, poate reușesc ce n-am reușit când nu apucasem să conving că nu merit. Seară bună

Lasă un răspuns

