Educă publicul

Bună ziua. Marele meu gând de astăzi și nu numai este că ar trebui să învățăm cu toții să ne educăm publicul cu adevărat, să nu ne mai ascundem în spatele campaniilor și promoțiilor de orice natură ar putea fi ele, ci să mergem direct acolo unde știm că avem nevoie să fim primiți, unde știm că e nevoie de acțiunea publicului directă a publicului către produsul nostru, către ce vindem, către ceea ce scriem, către ceea ce numim mod de viață la modul general.

Educă publicul e cel mai important aspect pe care orice consultant de marketing ți-l poate da, firește, contra unei sume de bani, ceea ce este total justificat, pentru că și el are o viață de dus în spate, poate are oameni care se bazează pe el în fiecare lună, interval care nu este suficient pentru ca publicul să ajungă la afacerea ta mai ușor decât o făcea înainte, sau cu mai multă încredere decât o făcea înainte.

De ce este nevoie să construiești afacerea în online?

Să presupunem că ai o afacere, click aici ca să vedeți un exemplu de afacere, o agenție imobiliară din Bacău, afacere care e posibil să nu își fi găsit poziția pe piața de agenții imobiliare, și vrei să crească într-un an cât a crescut în zece, dar ai nevoie și de altceva decât de părerile oamenilor trimise, eventual, printr-o scrisoare de mulțumire, ai nevoie să fii permanent în viața consumatorului, să fii capabil să îi duci cerințele la îndeplinire mai repede decât o face orice persoană implicată în această industrie, ai nevoie să fii la fel de puternic ca un articol corect optimizat din punct de vedere SEO, și ai nevoie să înțelegi că pentru orice mișcare în favoarea ta este nevoie de o strategie pe termen lung pentru mediul online, paradoxal, un mediu rapid, în permanentă schimbare, cu utilizatorii care nu așteaptă până în ziua următoare pentru un serviciu, ci trec mai departe la următorul, pentru că oferta este bogată.

Ai nevoie de identitatea afacerii tale.

Da, dacă afacerea ta nu are elementul acela care agață publicul, care îl face să devină un public activ din public pasiv, care nu îl împinge să dea click pe logo-ul tău, care nu găsește în tine ajutorul necesar pentru situația sa, atunci nu are o identitate formată și intră în rând cu toate celelalte care așteaptă la coadă cu capul plecat, sperând într-o zi norocoasă, care s-ar putea să nu mai vină. Dacă nu ești unic sau nu faci modul de implementare a afacerii tale să fie unic, te plafonezi, te topești ca o înghețată pe timpul verii, iar asta nu trebuie să se întâmple dacă vrei ca 2015 să fie un an sigur, bun și cu rezultate foarte bune. Cu bine

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s