Cât costă un articol scris

Bună seara. Am luat decizia să risc, am luat decizia să aștept chiar dacă pe termen scurt mi-ar fi prins bine să scriu cele câteva articole pe care le tocmisem pentru această lună, dar nu am mai putut, am zis că ori aștept până voi găsi o temă la care pot să am libertatea mea de creație și la care rezultatele să fie pe măsură decât să scriu articole seci pe care nu știu de unde să le apuc, în care pedalez ca un actor orb pentru că nu găsesc nici măcar un gest după care să le interpretez, poate pentru altcineva nu ar putea fi seci, dar pentru mine așa sunt și regret că, poate, am încurcat un pic treburile dar pe timpul meu, pe blogul meu și pe articolele mele vreau să cred că am putere de decizie.

Acum mă voi folosi de clișeul în care timpul este subiect principal iar actor secundar este argumentul că va spune dacă am făcut bine sau nu. Asta este așa și pentru că am înțeles și de la voi că este mai sigur să aștept decât să mă arunc la prima ofertă. Așa că acum îmi pun tot calmul unei zile de sâmbătă în care am încercat să fiu în regulă cu senzația minunată de dimineață despre care am scris în decizia de a mai aștepta, de a mă implica 100% într-un proiect pe care să-l stăpânesc, despre care să pot scrie lejer, în pijamalele mele largi și vechi, față de care să mă simt egal, față de care să am respect și încredere.

Cât costă un articol? Cred că răspunsul este cât aștepți și cât crezi că ești dispus să riști pentru ca tu, în primul rând, să fii pe deplin satisfăcut de modul în care ea apare pe blog și în ochii cititorilor, mulți sau puțini, cred că și asta depinde de ceea ce se înțelege prin costul al unui articol de calitate, nu ce se înțelege prin luarea ta la bucată pe bază de PR și de PA, de parcă chestiile astea care se numesc articole pe blog, fie că reușim să le optimizăm SEO sau nu, ar fi toate scrise de roboți cărora le dai play și aștepți să termine 500 de caractere în wordpress în timp ce-ți bei cafeaua liniștit.

Nu. Acum îmi iau decizia de a aștepta, de a încerca să fiu mulțumit de ceea ce scriu. Voi vedea dacă mă pricep să aștept deși eu mă agit mult în ultimul timp chiar și în timpul cât mă prefac că sunt la masă.

6 thoughts on “Cât costă un articol scris

  1. Eu nu prea imi permit sa astept, dar de obicei incerc sa-mi pun amprenta personala pe fiecare advertorial pe care il scriu, incerc sa ma pun in locul clientului multumit.🙂 Nu reusesc mereu, dar incerc…

  2. Asta-mi place maxim și îți dau dreptate: „parcă chestiile astea care se numesc articole pe blog, fie că reușim să le optimizăm SEO sau nu, ar fi toate scrise de roboți cărora le dai play și aștepți să termine 500 de caractere în wordpress în timp ce-ți bei cafeaua liniștit.”

  3. Eu mereu reusesc sa-mi exprim propriile principi prin intermediul acestor articole si nu le scriu doar sa fie scrise, ci transmit in acelasi timp un mesaj. Cat despre optimizare, se pare ca blogul meu ridica destul de mult in pozitii clientii pe care ii am, vorbisem cu cativa si erau chiar multumiti. Trebuie sa inveti cum sa faci totul in stilul tau, fara reguli, o sa vezi altcumva situatia.

Lasă un răspuns

