Covrigi calzi în lapte

Bună dimineața. Nu e dimineață, dar expresia asta pare mai caldă, parcă se citește prin ea gustul cald și aroma covrigului cald în lapte. Nu vreau să vă rețin, vreau doar să vă spun un gând cald.

Am ajuns acasă aseară și am avut în cap un gând. Acela de a încălzi covrigi și a-i pune în lapte la fel de cald, gustul anilor tineri, voioși, îndepărtați, certați permanent cu eu de acum, gustul anilor dulci, irepetabili și, oarecum, întorși împotriva mea. Pentru o dimineață cu personalitate, încercați covrigul cald cu lapte. Mă țin de promisiune, am spus că nu vă rețin, vă urez o zi decentă.

10 gânduri despre &8222;Covrigi calzi în lapte&8221;

  1. Detest laptele. Mănânc brânză, cașcaval, smântână, sana, iaurt, dar detest materia primă, laptele dulce, fiindcă îmi produce un disconfort digestiv. Poate că firma de ciocolată cu vacă mov ar trebui să țină cont de ăia care o consumă doar prin ricoșeu și să nu mai pună vaca liliachie la înaintare, fiindcă există unii care, când văd uger de vacă violetă, numai când îl văd, au crampe.
    Dar per total, ca imagine-senzație, e ok. ”Ceva” cu lapte-cald e o imagine din copilăria incipientă, o amintire greu de șters. 🙂

Lasă un răspuns

