Drumurile se închid luni

Bună seara. Nu cred că reușesc să vă țin mult, capul mi s-a aprins ca un beculeț de unică folosință aruncat la gunoi, pe fața mea nu se mai văd semne de viață, scrisul, pe blog ca și creația, cumva, literară, nu mai e ca altădată, nu mai curge prin mine, e adevărat că munca fără rezultate te face să renunți, dar azi, azi e mai adevărat ca niciodată, te face să crezi în lipsa de adecvare, în decepție, în eșuarea ta și a ceea ce faci. Voi să nu faceți așa ceva, când vreți să știți cum să faceți, mă întrebați și eu vă spun cum să nu faceți ca să aflați răspunsul.

E luni, bate Crăciunul la ușă, nu vreau să vă aud cu fericirea de Crăciun, puteți să mă înțelegeți sau să mă judecați, dar eu nu primesc cu fericirea de Crăciun. Orice ar vinde Crăciunul, eu nu cumpăr. Azi nu mai cumpăr țigări, cafea, cola sau bere. Cola sau bere nu mai cumpăr de 1 an, cafea am mai gustat, țigară am mai gustat ceva mai rar, nu mai pot cu ele pentru că de fiecare dată am în cap imaginea unei case mici, mici care ar fi fost până acum a mea, după cum spune vorba, nu contează cât e de mică, contează că ar fi fost a mea. Dar am fost imatur. Acum trebuie să mă descurc cu asta, dar e dificil, e o stare în care vrei să îți pui ficatul pe tocător și să crestezi în el figuri geometrice.

Astăzi m-am gândit mult la asta. M-am gândit dacă știu să scriu, dacă merit să fac asta, dacă ar trebui să-mi doresc asta, m-am gândit dacă scriu cu pasiune pe blog, dacă merit să scriu pe acest blog, dacă mă mint cumva că fac asta, dacă (se) merită să investesc în asta, astăzi m-am întrebat, v-am spus că durerea de cap este prezentă, de aici se trage.

Urmează marți. Sub cer nu e niciun soare, dar nu renunț să stau sub cer. Vă Mulțumesc. Seară bună.

7 thoughts on “Drumurile se închid luni

  1. Esti un scriitor bun. Mai ai de muncit si mi se pare ca ai avea nevoie de un corector. Asta imi lipseste si mie. Eu obisnuiesc sa apas butonul publish imediat ce scriu, in viteza, pentru ca am o anumita doza de impulsivitate :))) Dar scrii bine. Nu stiu care este scopul tau, obiectivul care te face sa te trezesti mai plin de viata dimineata. Asta ar fi tare daca ai putea sa descrii intr-o postare🙂 Ti-ai clarifica si tu multe aspecte. Eu asa fac. Esti un scriitor bun. Si nu te teme, caci in spiritul Craciunului se intra de obicei pe 24 seara :))) Nu pierzi nimic.

  2. Mă iubeşte sau nu mă iubeşte?… Cam aşa văz eu această dilemă. A fi sau a nu fi? Şi nu, n-am citit Romeo si Julieta, pentru că mi se pare o poveste mult prea siropoasă şi tragică pentru gustul meu. Le am cu dramele şi romantismul, dar nu mă duc chiar la extreme. Deci, revenind… Scrii dacă ai ce scrie. Nu e o condiţie necesară, dar e suficientă. Sau ceva de genul era scris printr-o carte de Logică de prin clasa a IX-a(mult timp de atunci). Uneori cu cât analizezi mai mult, cu atât mai mult ajungi să faci un mare nimic. Doar te consumi. Pentru nimic. Eu vreau să renunţ la stres. Încerc. Mi-a adus prea multe boli. Aş înjura, dacă mi-ar permite conştiinţa asta. Aş bate pe cineva şi ştiu şi pe cine. Dacă-ţi permiţi, fă-le şi pe astea.
    Aşa că scrie. Fă-o. Pur şi simplu.

Lasă un răspuns

