Eu renunț

Fără introducere. Eu renunț să mai cred, renunț să mai cred în mine, renunț să mai cred în țara asta, renunț să mai caut o șansă pentru mine, renunț să mai cred că din viața mea mea va dispărea vreodată stresul, stresul, stresul, renunț să mai scriu, renunț să mai scriu poezie, renunț să mai scot cartea de poezie, renunț la ziua de mâine, renunț să-mi mai doresc, renunț să mai trec peste, renunț să mai distribui postarea asta, renunț la cuvântul bine…

De astăzi eu renunț. Voi să nu faceți așa.

9 gânduri despre &8222;Eu renunț&8221;

  1. Băăăi, da ești mare belea pe capul omului! Ce-ai?
    Scrii de 13 ori cuvântul renunț. Am numărat! Ești ca sinucigașii ăia care amenință că-și iau zilele, se urcă pe stâlp, deranjează pompierii, poliția, poate aleg și-o zi cu vreme nenorocită, cu ploaie torențială sau ceva…🙂
    Dă-o dracului de treabă, Ratzone! Ești băiat mare!
    Toți renunțăm tot timpul la câte ceva. A, că renunți să mai crezi în țara asta… Da ce treabă ai tu cu țara? Cine te-a pus să crezi în ea? Ce te-așteptai? Să-ți bată duduia Țara la ușă, să te-ntrebe ce-ți poftește suflețelul, Ratzone?
    Dacă nu mai ai chef să scrii versuri, apucă-te de-o poveste în proză. Dacă nu-ți vine niciuna, scri-o p-a ta. Așa, băbește… Ce/ți mai aduci aminte. Hai, că nu-i greu! N-ai decât un sfert de secol de povestit. Ia-o cu prima amintire. Nu e musai să fie adevărată. Poți inventa. Nimic nu sună mai firesc decât ficțiunea.🙂
    Dacă e vorba de job, e mai complicat. Totuși, vezi partea plină a paharului: dacă aveai 50 de ani șansele să-ți găsești de muncă tindeau spre zero. Și da, se poate trăi făcând o meserie care nu-ți place și care nu/ți aduce altă satisfacție decât că primești, de bine de rău, un amărât de salariu.
    Dacă nu e vorba nici despre asta, atunci despre ce e? Despre o fată?

    În fine, cât timpi strigi ca din gură de șarpe că vrei să renunți la tot, e de bine. Înseamnă că nu te-ai resemnat. Mă îngrijorai dacă dispăreai pur și simplu din peisaj.
    Și la ziua de mâine n-ai cum să renunți, fiindcă nu renunță ea la tine.

    p.s.: nu te-apuca să bei sodă caustică, așa cum fac toate proastele pe care le-a lăsat iubitul, că nu se moare din ea, îți pune esofag de plastic, și zău că nu se compară cu ăla adevărat!🙂

    Hai, înjură-mă, zi că n-am înțeles nimic, zi că sunt o idioată care n-a avut niciodată douăj de ani, care nu s-a dat niciodată cu capul de pereți, n-a fost niciodată muncitor necalificat, în două schimburi, n-a renunțat niciodată la mâncare într-o zi ca să aibă bani de țigări, n-a fugit niciodată de-acasă, n-a luat un pumn de pastile fiindcă s-a săturat….
    Și pe urmă șterge-mi comentariul.

    • comentariul e un deliciu
      imi place partea de la hai injura ma in mod special pentru ca imi place
      nu beau soda , nu, nu
      nu dispar, m-am calmat, raman, de ce nu sa nu raman cand am doar 26 de ani, de fapt 25 pana la iarna viitoare ar mai fi deci …
      nu ma urc pe stalp, nu, nu
      da, eact de 13 ori, pai nu s eu pe 13 ?!

  2. O să ţi-l iau pe „renunţ” de picioare şi-o să te pun să te izbeşti de el, dar nu, nu ca să te loveşti, ci să se spargă până n-o mai rămânea nimic din el. Da, da !😉

Lasă un răspuns

