Mulțumesc Blogalinițiative

Bună seara. Am de făcut o mulțumire către platforma Blogalinițiative la ale cărei campanii am participat recent și am câștigat ceva bani, nu contează câți, nu despre asta e vorba, e vorba despre faptul că eu m-aș fi simțit altcineva dacă nu aș fi scris acum postarea asta. Eu știu de o grămadă de timp de platformă dar campaniile din ultimul timp au fost cu adevărat provocatoare, asta că oricum fiecare campanie de aici are o provocare, au fost tocmai bune de scris cu acest blog.

Normal că s-ar putea acum să îmi sară cineva în cap pentru această mulțumire, dar face parte din cum sunt eu. Ar fi frumos să vadă cineva de acolo articolul acesta, dar poate mă voi ocupa de asta. Nu știu dacă voi mai câștiga vreodată, nici nu contează, tot ce am vrut să spun acum în seara de colind, seară care mă duce cu gândul către copilărie și mă ține acolo foarte strâns, prizonier, cumva, în sensul bun al cuvântului , este că mi se pare de bun simț, așa cum scrie pe descrierea blogului, să spun asta, exact în acest loc al meu, fiindcă de aceea este al meu, ca să mă ajute să transmit mulțumirea asta sinceră către platforma Blogalinițiative, de care se ocupă oameni care au habar de treaba asta, deoarece, într-un top al celor mai active agenții, Blogalinițiative a prins podiumul. Și asta spune mai multe decât spune acest post, dar e și normal să fie așa.

P.S. Un gând bun din seara de colind. Ce se cumpără acum la vreme de Crăciun? Răspuns: roșii. Să vă fie de la foarte bine în sus.

21 de gânduri despre &8222;Mulțumesc Blogalinițiative&8221;

  1. Ar fi trebuit sa scriu si eu o postare ca asta pentru ca si mie BlogalInitiative mi-a adus cateva bucurii la care nu ma asteptam anul asta. Nu stiu de ce n-am facut-o, nu e timpul trecut inca, poate prind curaj pana fuge anul, dar daca nu se va intimpla vreau sa le doresc si sa-ti doresc Sarbatori asa cum ar trebui sa fie!

  2. Băi, Ratzone, dacă tot am făcut pe clovnul cu succes la testul tău renunțesc, scrie-mi și mie un comentariu pozitiv la luminițele de crăciu, că știi cum o să mi-o iau pe cârcă de la alții?

    Ți-ai făcut brad? Nu e nevoie să mă minți! Eu îmi cumpăr mâine o coroniță.

    Ori suntem prieteni, ori nu mai suntem! 🙂 🙂 🙂

  3. Eu cred ca e vorba si de bani, pe mine m-ar fi ajutat foarte mult, insa n-am castigat nimic de la ei de un an jumate de cand particip. poate nu sunt eu suficient de bun…

Lasă un comentariu