Tu ai Internet Banking

Bună ziua. Mă recuperez. Am o chestie care mă bate la cap mereu și anume faptul că nu am blestematul de Internet Banking pentru că nu am telefon smart cu nu-știu-ce serie de android re-re-softat, pentru că, dacă aș avea, nu știu dacă mi-aș permite Internet Banking, adică nu știu dar sigur costă ceva, trebuie să coste pentru că acum doar nu o zice Banca Transilvania că sunt eu Radu și că sunt de la Cucuieții din Deal și că pentru asta ar trebui să primesc din partea casei tot felul de oferte și bonusuri lunare care să includă și opțiunea sau ce o fi ea în care un om ca mine, preocupat de calcule și mereu afundat în sume mici de bani, să vadă naiba, atunci când îl arde buza, că parcă așa este vorba la români, care este soldul de care dispune. Căci altfel e nevoie să merg de fiecare dată până la bancomat, să ne salutăm așa de ochii lumii, eu nu vreau să mă salut cu el, nu am nimic să-i spun, așa că aștept cuminte să-mi spună el ce planuri are pentru mine.

Așa că vă întreb acum, la miez de zi, pe voi dacă aveți Internet Banking sau dacă ați vrea să aveți în 2015, așa ca și cum asta ar fi o schimbarea majoră sau semnificativă în existența dumneavoastră.

24 de gânduri despre &8222;Tu ai Internet Banking&8221;

  1. Am. Dar nu la banca aia. Şi nu ştiu de ce spui că e nevoie de telefon smart. Eu intru pe net pe cont şi primesc prin SMS un cod care mă ajută la logare. Costuri… parcă 3 lei pe lună administrarea de cont.

  2. Eu am exact de la transilvania, ca sa-ti accesezi contul de pe calculator/laptop, te costa 1 leu pe luna. Daca vrei sa ai aplicatia si pe telefon, te costa 5 lei pe luna. Eu am si pe laptop si pe telefon.
    Si nu doar ca poti sa-ti verifici contul, dar poti sa faci transferuri, poti sa faci plati, poti sa vezi cine ti-a bagat banii si tot asa, mai multe chestii pe care inca nu le-am folosit!
    Si este 100% sigur! Eu sunt multumita! 🙂
    Du-te la Transilvania, fa-ti un cont normal si spui de internet banking, vei completa niste hartii, iti vor da datele de acces si aia e. 🙂

  3. IB este un must have, cum ar zice Botezatu. Sunt banci la care poti plati cu IB inclusiv rovinieta, poti incarca cartele telefonice sau poti sa trimiti bani instant 24/24 catre alte conturi apartinand aceleiasi banci. Practic, ai banca ta personala pe telefon. Eu sunt fan IB.

Lasă un răspuns

