Du-te dracu

Bună ziua. Acum vă spun o chestie reală, nu o poveste, așa cum mi-aș fi dorit să fie. Am vrut să o scriu de marți, ziua în care s-a întâmplat, dar m-am prins cu altceva. Acum cred că oamenii sunt mai receptivi, adică mi-aș dori să fie pentru că astfel de cazuri se petrec în fiecare zi pe fiecare stradă.

Marți dimineața am coborât să-mi iau ceva, nu știu ce, nu contează. În fața mea un tip și o tipă mergeau agitat. Ea vorbea, el mergea. Apoi el țipă la ea că nu o crede cu ce îi spusese mai devreme și că să meargă mai repede, că ce nu e în stare să meargă, că el trebuie să ajungă undeva. Mai fac doi pași, țipă iar la ea, ridică palma s-o lovească ca să îi arate cine e șeful, adică cine e prostul, o împinge puțin spre gard (sectorul patru al capitalei), dar se redresează și nu se lovește de el. Trec pe lângă magazin, nu am de ce să intru în el, trebuie să văd mai departe. Apoi îi spune că nu mai are încredere în ea, o îmbrâncește din nou, vrea să o lase în urmă, îi spune că vrea să meargă singur și îi dă trage o palmă că așa e într-o relație.

După asta am făcut cale întoarsă, nu aveam ce să mai văd, asta e drumul proștilor în viață, să se dea cocoși în fața fetelor care nu au minte, demnitate și curaj să caute altceva sau să spună STOP. Dacă un om atât a înțeles din viață este regretabil și pentru el și cei ca el am un mesaj: Du-te dracu și când te duci ia tot comportamentul ăsta grotesc, de om care pune pe primul plan trufia și mârlănia ca o deghizare nefirească pentru prostia crasă de care dă dovadă în societatea anului 2015. Ești la fel de deștept ca omul care își bate pisica și o ține înfometată crezând că așa pisica va prinde șoareci.

Mă întreb dacă te întrebi cumva ce câștigi când lovești pe strada o fată, când o îmbrâncești pe stradă, când îți bați joc de ea. Te crezi cel mai tare din parcare, crezi că ești masculul dominant, crezi că ai autoritate, crezi că așa te impui, crezi că așa câștigi respectul celor din jur, crezi că așa le câștigi simpatia, crezi că așa vei reuși n viata? Ar fi bine să te întrebi ceva din toate astea… Ziua bună dumneavoastră

6 thoughts on “Du-te dracu

  1. Uite ce, eu niciodata nu am fost adeptul violentei. Niciodata nu am lovit pe cineva nici macar in gluma, de lovit femei nici atat. Insa, nu garantez ca nu as lovi o femeie daca m-ar aduce in stare sa fac asa ceva. Cunosc cazuri de femei diabolice de-a dreptul, impotriva carora nu te poti apara decat cu pumnul. Au in caracter atat de josnic si atat de mizerabil, incat n-ai de ales. Isi merita soarta…

    A, ca acuma mai sunt si gongoi care lovesc doar asa ca sa arate cine-i cocosul in casa, e alta poveste.

    • da, stiu ce zici, stiu ca exista, nu am cum sa spun ca stiu ceva despre caracterul tipei si nici nu pot sa presupun. stiu doar ca fizic era terminata, nu avea forta deloc, poate, oarecum, demoralizata, caci nu avea reactie.
      asa am simtit eu aici ca era vorba de a lovi ca sa fie cocos, sper ca m-am inselat, bine ar fi..
      multumesc de comentariu

  2. Nu că i-aș da dreptate 100% domnului amiral de mai sus, fiindcă, dacă ai de-a face cu o femeie care cere palme, cel mai sănătos e să încetezi să mai ai de-a face cu ea, nu s-o pocnești, dar, în mod trist și natural, bărbații din categoria palma și pumnul se înhăitează mai mereu cu femei care consideră bătaia o dovadă de afecțiune și traduc palma furată drept ”sunt femeia lui”. Și să te ferească Dumnezeu să intervii într-o fază de-asta pe stradă, că ți-o furi și tu, cel mai probabil de la amândoi.🙂
    Vorbind serios, însă, genul ăsta de oameni – imposibil să nu fi observat! -, au gânduri puține, cuvinte puține, trăiri puține și valori puține. Cu bani sau fără, cu BMW sau căruță, cu boarfe de firmă sau recuperate din gunoaie, cuplurile din categoria asta au un punct comun: violența. Care funcționează cel mai adesea ca un afrodisiac. Așa că, cel mai bine e, când te intersectezi cu categoria pe stradă, să-ți zici ”dă-i dracului!” și să-i uiți în secunda doi după ce i-ai văzut.
    Un an nou mai bun, Ratzone, sau măcar mai interesant!

    • da, medicamentul lor pare violența, înțeleg ce spui dar nu părea și ea ca fiind din filmul ăsta, poate doar un sfert din faza cu mă bate ca să-mi arate că sunt a lui. au cuvinte puține și le repetă mult, mai degrabă fără BMW că unii mai învață ceva din asta, cred că gândesc la modul că sunt obligați de stilul german.
      un an mult mai bun mult mult

Lasă un răspuns

